  • 1. Data: 2010-10-15 18:57:33
    Temat: koniec oranze?
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    http://biznes.onet.pl/sad-kampania-reklamowa-orange-
    wprowadzala-konsumen,18568,3735001,1,news-detal

  • 2. Data: 2010-10-15 19:21:13
    Temat: Re: koniec oranze?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 15 Oct 2010 20:57:33 +0200, malgosia wrote:
    >http://biznes.onet.pl/sad-kampania-reklamowa-orange
    -wprowadzala-konsumen,18568,3735001,1,news-detal

    Jaki tam koniec - 4gr kazdy klient zaplaci i sie ureguluje :-)

    J.

  • 3. Data: 2010-10-16 11:57:02
    Od: Król Dopalaczy <k...@n...eu>

    W dniu 2010-10-15 21:21, J.F. pisze:
    wprowadzala-konsumen,18568,3735001,1,news-detal

    > Jaki tam koniec - 4gr kazdy klient zaplaci i sie ureguluje :-)
    >
    > J.

    teraz kolej na oszustwo ery internet bez limitu a pod tym napis po 100
    mega zmniejszenie predkosci (do predkosci uniemozliwiajacej skorzystanie
    nawet z gadu) - bezczelnosc.

    Albo reklamy plusa i ich internetu w gazetach z rozpackanym napisem ze
    po przekroczeniu 1 gb nastepuje kasowanie za korzystanie (powinni
    sprawdzic czy wzor druku tez byl rozpackany czy tylko reaklama z winy
    gazety - to byla darmowa gazetka rozdawana na dworcach)

    --
    http://nowedopalacze.eu/

  • 4. Data: 2010-10-16 12:52:24
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 10/16/2010 01:57 PM, Król Dopalaczy wrote:

    > teraz kolej na oszustwo ery internet bez limitu a pod tym napis po 100
    > mega zmniejszenie predkosci (do predkosci uniemozliwiajacej skorzystanie
    > nawet z gadu) - bezczelnosc.

    No dziwne. Gadu działa, ssh działa, poczta działa, usenet działa. Co
    dokładnie uniemożliwia Era?

    M.

  • 5. Data: 2010-10-16 18:17:01
    Od: Król Dopalaczy <k...@n...eu>

    W dniu 2010-10-16 14:52, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:

    > No dziwne. Gadu działa, ssh działa, poczta działa, usenet działa. Co
    > dokładnie uniemożliwia Era?
    >
    > M.

    mam blueconnecta i w momencie przekroczenia paczki nawet gadu si enie
    loguje.

    --
    http://nowedopalacze.eu/

  • 6. Data: 2010-10-16 18:32:45
    Od: r...@p...onet.pl

    > No dziwne. Gadu działa, ssh działa, poczta działa, usenet działa. Co
    > dokładnie uniemożliwia Era?

    A chocby streaming full HD;)

  • 7. Data: 2010-10-16 19:05:26
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 10/16/2010 08:32 PM, r...@p...onet.pl wrote:

    > A chocby streaming full HD;)

    To mnie akurat nie dziwi...

    M.

  • 8. Data: 2010-10-16 19:07:11
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 10/16/2010 08:17 PM, Król Dopalaczy wrote:

    > mam blueconnecta i w momencie przekroczenia paczki nawet gadu si enie
    > loguje.

    A to już Twoja wina, było wiadomości nie wycina. Przerośnięte reklamy
    odpalane przez oryginalnego klienta być może...

    M.

    PS:Tak, sprawdziłem, akurat do wtorku mam ograniczone pasmo. Działają mi
    wszystkie cztery używane protokoły IM (w tym gg)...

  • 9. Data: 2010-10-17 15:13:50
    Od: Król Dopalaczy <k...@n...eu>

    W dniu 2010-10-16 21:07, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:

> [...]
    >
    > PS:Tak, sprawdziłem, akurat do wtorku mam ograniczone pasmo. Działają mi
    > wszystkie cztery używane protokoły IM (w tym gg)...

    tak sie sklada ze korzystam z spike bez reklam i nawet zalogowac nie
    szlo, a jak zalogowalo to za chwile wywalalo.

    --
    http://nowedopalacze.eu/

  • 10. Data: 2010-10-17 15:14:14
    Od: Król Dopalaczy <k...@n...eu>

    W dniu 2010-10-16 20:32, r...@p...onet.pl pisze:

    > A chocby streaming full HD;)

    skorzystaj z netu ery po przekroczeniu limitu i pogadamy

    --
    http://nowedopalacze.eu/