  • 21. Data: 2010-10-18 20:02:10
    Temat: Re: tel. wifi putty
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 10/18/2010 07:04 PM, ziolko wrote:

    > Mam obowiązki.

    Raczej pracoholizm.

    > Putty włącza się raz na kilka wyjazdów.
    >
    > Poza tym chodzi o popołudnia ...

    To wystarczy Ci baterii ;)

    M.

  • 22. Data: 2010-10-19 19:40:27
    Od: ziolko <z...@i...pl>

    Michal Dwuznik (Michał Dwużnik) pisze:

    > Raczej pracoholizm.

    wg wikipedii:

    Pracoholizm - stan uzależnienia od wykonywanej pracy, powodujący
    zaburzenie równowagi między istotnymi elementami życia codziennego.

  • 23. Data: 2010-10-21 21:40:41
    Temat: Odp: tel. wifi putty
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    ?Użytkownik "m4rkiz" <a...@b...cpl> napisał w wiadomości grup
    e...
    > sie wlasnie z e71 na e72 i jezeli cena nie jest az tak
    > istotna to zdecydowanie polecam dolozyc troche kasy i kupic e72

    wnioski po kilku dniach zabawy:

    aparat przyzwoity, zdjecia wychodza o niebo lepsze niz z e71
    niestety nie ma geotagowania (jest do tego osobny soft, ale...)

    xlator nie dziala tak jak powinien - w e71 dzialala, wiec pewnie
    cos popieprzyli przy dodawaniu dodatkowych klawiszy, przesiadlem sie
    na wersje w java

    duzy minus - najnowszy soft jest na dzien dzisiejszy nie do ruszenia
    bez flashowania jakims z recznie dodanym rompatcherem - z istotnych
    spraw z tym zwiazanych - wlasnie brak mozliwosci patchowania softu
    - bipanie przy nagrywaniu rozmow nie do wylaczenia po stronie e72

    zmiana odblokowywania klawiatury na lewy soft -> prawy soft, dobry
    pomysl ale ciezko sie przestawic

    ccam dziala 'w kratke' czasem tak, a czasem brak pamieci - miga na
    czerwono i nie ostrzy, ale tego mozna sie spodziewac

    imho znacznie lepiej dzialajace dostosowanie podswietlenia do
    oswietlenia, dodatkowy tryb oszczedzajacy baterie

    w ksztalcie i dotyku bardziej jak e63 niz e71, ale co do wykonania
    zastrzezen nie mam

    latarka naprawde na plus, zawsze mi tego brakowalo w e71, a swieci
    bardzo sensownie

    navi key wystaje nieco bardziej niz w e71, jak ktos ma spore paluchy
    to czuc zmiane (lekki minus)

    niestety masa jakiegos syfu, kreatorow, przypominajek, preinstalowanego
    softu... raczej nie kwestia product code, bo wieszkosc z tego to jakies
    tipsy i ulepszacze z 'my nokia'

    ladowanie po usb, czesto podlaczam na dluzszy czas, wiec zdecydowanie
    na plus

    chyba wszystko...

  • 24. Data: 2010-11-01 16:25:45
    Od: Rafał Maszkowski <r...@i...edu.pl>

    On Sat, 16 Oct 2010 17:31:17 +0200 ziolko <z...@i...pl> wrote:

    > E71 zaproponowali mi za 1 zł w Erze.
    > E72 i C6 w Plusie za większe pieniądze.
    > C6 nie znam nikogo kto ją ma.(;
    > E71 chwali sobie kuzyn, ale jemu nie wiele potrzeba do szcześcia ;)
    > Długo masz E71??

    Jeszcze przykład negatywny, chociaż pewnie i tak już tego nie sprzedają:
    E70 (a jeszcze dawniej 6820). Putty działało świetnie, ale WiFi nie
    chciało działać w ogóle (w 6820 oczywiście nie było WiFi wcale). I
    joystick się zepsuł.

    E72 dobry, ale robi wrażenie niedokończonego. Chociaż głównie to dotycy
    programów, które pojawiły się dopiero po update'ach - radio internetowe
    (baaaardzo wiele mu brakuje, ale dobrze, że jest) czy filtracja
    połączeń.

    Sprawdź rozdzielczość ekranu - nie pamiętam czy lepszą ma E71 czy E72.

    R.
    --
    Tą bronią zabójczą są media, które robią ludziom wodę z mózgu. I tą bronią
    macie walczyć i zwyciężać. (kpt. Z. Sulatycki do uczniów WSKSiM)

  • 25. Data: 2010-11-01 16:28:50
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 1 Nov 2010 16:25:45 +0000 (UTC), Rafał Maszkowski napisał(a):

    > Sprawdź rozdzielczość ekranu - nie pamiętam czy lepszą ma E71 czy E72.

    mają dokładnie identyczną

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel