-
51. Data: 2011-02-27 12:35:11
Temat: Re: Odp: Odp: ładowanie akumulatora
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Sun, 27 Feb 2011 11:48:16 +0100, xxxx wrote:
>Był 26 luty 2011 roku (sobota) gdy o godz. 16:03, wszystkim znany *J.F.*
>> Ale to czegos ma dowodzic lub do czegos prowadzic ?
>> W praktyce kazdy z tych akumulatorow jest na codzien ladowany w
>> samochodzie pradem blizej nieokreslonym (blisko 100A w pierwszych
>> sekundach ?),
>A skąd ty wziąłeś te dane o 100 A w pierwszych sekunadch. Nie ośmieszaj się
>jesli nie znasz zagadnień związanych z akumulatorem i jego ładowaniem.
>Aby Dawno się tam nie uśmiałem. Pewnie nie masz pojęcia co to opór
>wewnętzrny akumulatora i jakiego on jest rzędu oraz jak wpływa na prąd
>ładowania.
Takiego rzedu ze daje 300A przy spadku napiecia z 12.5 do 10V, to ile
poplynie przy wzroscie napiecia z 12.5 do 14.5V ?
A potem przeczytaj watek w calosci, albo poszukaj "miernik cegowy" w
niedawnych postach na grupie.
J.
-
52. Data: 2011-02-27 15:25:22
Temat: Re: Odp: Odp: ładowanie akumulatora
Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>
xxxx <a...@w...pl> napisał(a):
> Był 26 luty 2011 roku (sobota) gdy o godz. 16:03, wszystkim znany *J.F.*
> napisał(a):
>
>
> > Ale to czegos ma dowodzic lub do czegos prowadzic ?
> >
> > W praktyce kazdy z tych akumulatorow jest na codzien ladowany w
> > samochodzie pradem blizej nieokreslonym (blisko 100A w pierwszych
> > sekundach ?), a jak raz na rok naladujesz z prostownika pradem
> > niezalecanym .. to tez nie zauwazysz roznicy.
> >
> > J.
>
> A skąd ty wziąłeś te dane o 100 A w pierwszych sekunadch. Nie ośmieszaj się
> jesli nie znasz zagadnień związanych z akumulatorem i jego ładowaniem.
> Aby Dawno się tam nie uśmiałem. Pewnie nie masz pojęcia co to opór
> wewnętzrny akumulatora i jakiego on jest rzędu oraz jak wpływa na prąd
> ładowania.
100A to dane szacunkowe. Pokazujące rząd wielkości. Że to nie jest 5A ani
500A. W przeciętnym wspólczesnym samochodzie na mniej więcej tyle pozwoli
alternator. Tak że się nie czepiaj bo nie napisał że to jest 87,26A. Jeśli
jeździsz małym fiatem z alternatorem to będzie z 5 rzy mniej niż te 100A. W
nim jest alternator 350W. Ale za to w jakiejś super furze z w której jakieś
cudowne fotele są założone i duży wzmacniacz do radia, elektryczna nagrzewnica
typu farelka żeby od razu było ciepło. To musi być alternator o mocy
pozwalającej na użycie tego na wolnych obrotach i nie ma prawa zabraknąć
prądu. Wtedy latem po odpaleniu jak te wynalazki nie są użyte to prąd
ladowania może pzrekroczyć pierwszych sekundach 300-400A.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
53. Data: 2011-02-27 19:30:59
Temat: Re: Odp: Odp: ładowanie akumulatora
Od: e...@x...pl
Dnia Sun, 27 Feb 2011 14:25:22 +0000 (UTC), kogutek napisał(a):
> xxxx <a...@w...pl> napisał(a):
>
>> Był 26 luty 2011 roku (sobota) gdy o godz. 16:03, wszystkim znany *J.F.*
>> napisał(a):
>>
>>> Ale to czegos ma dowodzic lub do czegos prowadzic ?
>>>
>>> W praktyce kazdy z tych akumulatorow jest na codzien ladowany w
>>> samochodzie pradem blizej nieokreslonym (blisko 100A w pierwszych
>>> sekundach ?), a jak raz na rok naladujesz z prostownika pradem
>>> niezalecanym .. to tez nie zauwazysz roznicy.
>>>
>>> J.
>>
>> A skąd ty wziąłeś te dane o 100 A w pierwszych sekunadch. Nie ośmieszaj się
>> jesli nie znasz zagadnień związanych z akumulatorem i jego ładowaniem.
>> Aby Dawno się tam nie uśmiałem. Pewnie nie masz pojęcia co to opór
>> wewnętzrny akumulatora i jakiego on jest rzędu oraz jak wpływa na prąd
>> ładowania.
> 100A to dane szacunkowe. Pokazujące rząd wielkości. Że to nie jest 5A ani
> 500A. W przeciętnym wspólczesnym samochodzie na mniej więcej tyle pozwoli
> alternator. Tak że się nie czepiaj bo nie napisał że to jest 87,26A. Jeśli
> jeździsz małym fiatem z alternatorem to będzie z 5 rzy mniej niż te 100A. W
> nim jest alternator 350W. Ale za to w jakiejś super furze z w której jakieś
> cudowne fotele są założone i duży wzmacniacz do radia, elektryczna nagrzewnica
> typu farelka żeby od razu było ciepło. To musi być alternator o mocy
> pozwalającej na użycie tego na wolnych obrotach i nie ma prawa zabraknąć
> prądu. Wtedy latem po odpaleniu jak te wynalazki nie są użyte to prąd
> ladowania może pzrekroczyć pierwszych sekundach 300-400A.
ta... no opowiadaj dalej. To bardzo interesujące. Pokaż mi jeszce
charakterystykę przywołanego u alterantora. Oczywiście nie chodzi o czołg.
-
54. Data: 2011-02-27 21:33:09
Temat: Re: Odp: Odp: ładowanie akumulatora
Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>
e...@x...pl napisał(a):
> Dnia Sun, 27 Feb 2011 14:25:22 +0000 (UTC), kogutek napisał(a):
>
> > xxxx <a...@w...pl> napisał(a):
> >
> >> Był 26 luty 2011 roku (sobota) gdy o godz. 16:03, wszystkim znany *J.F.*
> >> napisał(a):
> >>
> >>> Ale to czegos ma dowodzic lub do czegos prowadzic ?
> >>>
> >>> W praktyce kazdy z tych akumulatorow jest na codzien ladowany w
> >>> samochodzie pradem blizej nieokreslonym (blisko 100A w pierwszych
> >>> sekundach ?), a jak raz na rok naladujesz z prostownika pradem
> >>> niezalecanym .. to tez nie zauwazysz roznicy.
> >>>
> >>> J.
> >>
> >> A skąd ty wziąłeś te dane o 100 A w pierwszych sekunadch. Nie ośmieszaj się
> >> jesli nie znasz zagadnień związanych z akumulatorem i jego ładowaniem.
> >> Aby Dawno się tam nie uśmiałem. Pewnie nie masz pojęcia co to opór
> >> wewnętzrny akumulatora i jakiego on jest rzędu oraz jak wpływa na prąd
> >> ładowania.
> > 100A to dane szacunkowe. Pokazujące rząd wielkości. Że to nie jest 5A ani
> > 500A. W przeciętnym wspólczesnym samochodzie na mniej więcej tyle pozwoli
> > alternator. Tak że się nie czepiaj bo nie napisał że to jest 87,26A. Jeśli
> > jeździsz małym fiatem z alternatorem to będzie z 5 rzy mniej niż te 100A. W
> > nim jest alternator 350W. Ale za to w jakiejś super furze z w której jakieś
> > cudowne fotele są założone i duży wzmacniacz do radia, elektryczna nagrzewnic
> a
> > typu farelka żeby od razu było ciepło. To musi być alternator o mocy
> > pozwalającej na użycie tego na wolnych obrotach i nie ma prawa zabraknąć
> > prądu. Wtedy latem po odpaleniu jak te wynalazki nie są użyte to prąd
> > ladowania może pzrekroczyć pierwszych sekundach 300-400A.
>
> ta... no opowiadaj dalej. To bardzo interesujące. Pokaż mi jeszce
> charakterystykę przywołanego u alterantora. Oczywiście nie chodzi o czołg.
Podstawę prawną też chcesz? Sprawdzilem i nie mam Cie wpisanego do dowodu to i
szukać za Ciebie nie będę. Poza tym Ty najmądrzejszy we wsi jesteś i byś nie
wierzył bo ojce inaczej mówili.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/