-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Odp: Odp: ładowanie akumulatora
Date: Sun, 27 Feb 2011 14:25:22 +0000 (UTC)
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 33
Message-ID: <ikdmsi$q4$1@inews.gazeta.pl>
References: <4d4152e0$0$2485$65785112@news.neostrada.pl>
<ij8pc8$pl$1@node2.news.atman.pl> <ij90og$e1s$1@inews.gazeta.pl>
<ikaiee$9p1$1@node2.news.atman.pl> <ikb0jr$16r$1@inews.gazeta.pl>
<b...@4...com>
<lttnqgk2degt$.dlg@axxa.post>
NNTP-Posting-Host: localhost
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1298816722 836 172.20.26.234 (27 Feb 2011 14:25:22 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 27 Feb 2011 14:25:22 +0000 (UTC)
X-User: sok_marchwiowy
X-Forwarded-For: 109.243.84.94
X-Remote-IP: localhost
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2353438
[ ukryj nagłówki ]xxxx <a...@w...pl> napisał(a):
> Był 26 luty 2011 roku (sobota) gdy o godz. 16:03, wszystkim znany *J.F.*
> napisał(a):
>
>
> > Ale to czegos ma dowodzic lub do czegos prowadzic ?
> >
> > W praktyce kazdy z tych akumulatorow jest na codzien ladowany w
> > samochodzie pradem blizej nieokreslonym (blisko 100A w pierwszych
> > sekundach ?), a jak raz na rok naladujesz z prostownika pradem
> > niezalecanym .. to tez nie zauwazysz roznicy.
> >
> > J.
>
> A skąd ty wziąłeś te dane o 100 A w pierwszych sekunadch. Nie ośmieszaj się
> jesli nie znasz zagadnień związanych z akumulatorem i jego ładowaniem.
> Aby Dawno się tam nie uśmiałem. Pewnie nie masz pojęcia co to opór
> wewnętzrny akumulatora i jakiego on jest rzędu oraz jak wpływa na prąd
> ładowania.
100A to dane szacunkowe. Pokazujące rząd wielkości. Że to nie jest 5A ani
500A. W przeciętnym wspólczesnym samochodzie na mniej więcej tyle pozwoli
alternator. Tak że się nie czepiaj bo nie napisał że to jest 87,26A. Jeśli
jeździsz małym fiatem z alternatorem to będzie z 5 rzy mniej niż te 100A. W
nim jest alternator 350W. Ale za to w jakiejś super furze z w której jakieś
cudowne fotele są założone i duży wzmacniacz do radia, elektryczna nagrzewnica
typu farelka żeby od razu było ciepło. To musi być alternator o mocy
pozwalającej na użycie tego na wolnych obrotach i nie ma prawa zabraknąć
prądu. Wtedy latem po odpaleniu jak te wynalazki nie są użyte to prąd
ladowania może pzrekroczyć pierwszych sekundach 300-400A.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 27.02.11 19:30 e...@x...pl
- 27.02.11 21:33 kogutek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
Najnowsze wątki
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-02-21 Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Kula w łeb
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-21 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-21 Pawel S
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager (Usługi HR) <=
- 2025-02-21 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-21 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-21 Warszawa => Administrator Systemów Windows IT <=
- 2025-02-21 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=