-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Odp: Odp: ładowanie akumulatora
Date: Sun, 27 Feb 2011 14:25:22 +0000 (UTC)
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 33
Message-ID: <ikdmsi$q4$1@inews.gazeta.pl>
References: <4d4152e0$0$2485$65785112@news.neostrada.pl>
<ij8pc8$pl$1@node2.news.atman.pl> <ij90og$e1s$1@inews.gazeta.pl>
<ikaiee$9p1$1@node2.news.atman.pl> <ikb0jr$16r$1@inews.gazeta.pl>
<b...@4...com>
<lttnqgk2degt$.dlg@axxa.post>
NNTP-Posting-Host: localhost
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1298816722 836 172.20.26.234 (27 Feb 2011 14:25:22 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 27 Feb 2011 14:25:22 +0000 (UTC)
X-User: sok_marchwiowy
X-Forwarded-For: 109.243.84.94
X-Remote-IP: localhost
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2353438
[ ukryj nagłówki ]xxxx <a...@w...pl> napisał(a):
> Był 26 luty 2011 roku (sobota) gdy o godz. 16:03, wszystkim znany *J.F.*
> napisał(a):
>
>
> > Ale to czegos ma dowodzic lub do czegos prowadzic ?
> >
> > W praktyce kazdy z tych akumulatorow jest na codzien ladowany w
> > samochodzie pradem blizej nieokreslonym (blisko 100A w pierwszych
> > sekundach ?), a jak raz na rok naladujesz z prostownika pradem
> > niezalecanym .. to tez nie zauwazysz roznicy.
> >
> > J.
>
> A skąd ty wziąłeś te dane o 100 A w pierwszych sekunadch. Nie ośmieszaj się
> jesli nie znasz zagadnień związanych z akumulatorem i jego ładowaniem.
> Aby Dawno się tam nie uśmiałem. Pewnie nie masz pojęcia co to opór
> wewnętzrny akumulatora i jakiego on jest rzędu oraz jak wpływa na prąd
> ładowania.
100A to dane szacunkowe. Pokazujące rząd wielkości. Że to nie jest 5A ani
500A. W przeciętnym wspólczesnym samochodzie na mniej więcej tyle pozwoli
alternator. Tak że się nie czepiaj bo nie napisał że to jest 87,26A. Jeśli
jeździsz małym fiatem z alternatorem to będzie z 5 rzy mniej niż te 100A. W
nim jest alternator 350W. Ale za to w jakiejś super furze z w której jakieś
cudowne fotele są założone i duży wzmacniacz do radia, elektryczna nagrzewnica
typu farelka żeby od razu było ciepło. To musi być alternator o mocy
pozwalającej na użycie tego na wolnych obrotach i nie ma prawa zabraknąć
prądu. Wtedy latem po odpaleniu jak te wynalazki nie są użyte to prąd
ladowania może pzrekroczyć pierwszych sekundach 300-400A.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 27.02.11 19:30 e...@x...pl
- 27.02.11 21:33 kogutek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=