  • 1. Data: 2011-01-26 21:33:01
    Temat: odbior prawa jazdy zabranego 22 lata temu
    Od: jopotam <j...@w...pl>

    Ponad 20 lat temu zabrano mojemu znajomemu w Polsce polskie
    prawo jazdy za alkohol. Akurat mieszkal wtedy za granica
    wiec sie nigdzie nie zglaszal przez 20 lat. Teraz mieszka
    znowy w Polsce i ktos mi powiedzial ze po tylu latach to on
    moze po prostu pojsc do urzedu i poprosic o wydanie duplikatu.
    Czy myslicie ze to jest do zalatwienia?

    --
    jopotam

  • 2. Data: 2011-01-26 21:40:44
    Temat: Re: odbior prawa jazdy zabranego 22 lata temu
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 26 Jan 2011 21:33:01 +0100 osobnik zwany jopotam
    wystukał:

> [...]
    > ze po tylu latach to on moze po prostu pojsc do urzedu i poprosic o
    > wydanie duplikatu. Czy myslicie ze to jest do zalatwienia?

    a na ile czasu mu zabrali?
    bo może po prostu pójść po oryginał a nie duplikat

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2011-01-26 21:41:01
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    Użytkownik "jopotam" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przez 20 lat. Teraz mieszka znowy w Polsce i ktos mi powiedzial ze po tylu
    > latach to on moze po prostu pojsc do urzedu i poprosic o wydanie

    pod warunkiem ze juz wytrzezwial ;)
    mspanc ;)

  • 4. Data: 2011-01-26 21:42:51
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    masti pisze:
    > Dnia pięknego Wed, 26 Jan 2011 21:33:01 +0100 osobnik zwany jopotam
    > wystukał:

    > a na ile czasu mu zabrali?

    Sądzę, że na mniej niż 20 lat ;-)

    > bo może po prostu pójść po oryginał a nie duplikat.

    Mogą nie mieć ochoty na wydanie papierowego oryginału.

    Oczywiście tylko gdybam :-)

    Seco

    --
    Szukam pracy:
    http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki

  • 5. Data: 2011-01-26 21:47:50
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 26 Jan 2011 21:42:51 +0100, Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:

    >Sądzę, że na mniej niż 20 lat ;-)

    Jest maly niuans - jesli na dluzej niz rok, to zdaje ponownie egzamin.

    >Mogą nie mieć ochoty na wydanie papierowego oryginału.

    Jego jest, zaplacil iles tam lat temu i jego jest !

    J.

  • 6. Data: 2011-01-26 21:58:41
    Od: jopotam <j...@w...pl>

    W dniu 26.01.2011 21:47, J.F. pisze:

    > Jest maly niuans - jesli na dluzej niz rok, to zdaje ponownie egzamin.

    W tym rzecz ze on nie wie na ile mu zabrali, po prostu
    policja mu zabrala, on wyjechal za granice i teraz sobie
    przypomnial, jak ma to sprawdzic?

    --
    jopotam

  • 7. Data: 2011-01-26 22:27:19
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    jopotam pisze:

    > W tym rzecz ze on nie wie na ile mu zabrali, po prostu policja mu
    > zabrala, on wyjechal za granice i teraz sobie przypomnial, jak ma to
    > sprawdzic?

    Może spróbować w dowolnym komisariacie (tam dają info o liczbie punktów
    karnych, może i powiedzą o ważnośći PJ) lub we właściwym wydziale
    komunikacji.

    Seco

  • 8. Data: 2011-01-26 22:34:56
    Od: "Piotrek_P" <p...@o...pl>

    > Może spróbować w dowolnym komisariacie (tam dają info o liczbie punktów
    > karnych, może i powiedzą o ważnośći PJ) lub we właściwym wydziale
    > komunikacji.

    Ponad 20 lat temu to nie pamiętam żeby punkty liczono. Wtedy to mandat, a
    wskrajnym wypadku chyba zabranie prawka.
    Piotrek

  • 9. Data: 2011-01-26 22:51:16
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:ihq3jm$6rn$1@inews.gazeta.pl...

    > Może spróbować w dowolnym komisariacie (tam dają info o liczbie punktów
    > karnych, może i powiedzą o ważnośći PJ)

    no mowie - tylko zeby nie przyjechal 'na podwojnym gazie" bo juz takie
    przypadki sie zdarzaly ;)

  • 10. Data: 2011-01-26 23:26:17
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 26 Jan 2011 21:58:41 +0100, jopotam wrote:

    >W tym rzecz ze on nie wie na ile mu zabrali, po prostu
    >policja mu zabrala, on wyjechal za granice i teraz sobie
    >przypomnial, jak ma to sprawdzic?

    Auc. A potrzebne mu to polskie PJ ? Po co mu ? niech sobie jeszcze
    obce tablice sprawi.

    Jak znam zycie to policja wyslala do sadu/kolegium wraz z wnioskiem,
    on sie nie stawial - wiec albo akta powodz zabrala, albo rozpatrzyli
    sprawe zaocznie. Jak rozpatrzyli to znow na dwoje - albo czekalo na
    odbior w aktach, ale trafilo do niszczarki, albo odeslali do WK.

    A w WK raczej maja porzadek i czeka na odbior. Tzn na zrobienie
    plastiku.

    Czyli trzeba zaczac od WK.

    J.