eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyładowanie akumulatoraRe: Odp: Odp: ładowanie akumulatora
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: e...@x...pl
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Odp: Odp: ładowanie akumulatora
    Date: Sun, 27 Feb 2011 19:30:59 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 34
    Message-ID: <1ev7iivdd6cur.p1urvulcm6oc$.dlg@40tude.net>
    References: <4d4152e0$0$2485$65785112@news.neostrada.pl>
    <ij8pc8$pl$1@node2.news.atman.pl> <ij90og$e1s$1@inews.gazeta.pl>
    <ikaiee$9p1$1@node2.news.atman.pl> <ikb0jr$16r$1@inews.gazeta.pl>
    <b...@4...com>
    <lttnqgk2degt$.dlg@axxa.post> <ikdmsi$q4$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: h-91-189-38-23.euronet.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1298831460 30946 91.189.38.23 (27 Feb 2011 18:31:00 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 27 Feb 2011 18:31:00 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.14.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2353490
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 27 Feb 2011 14:25:22 +0000 (UTC), kogutek napisał(a):

    > xxxx <a...@w...pl> napisał(a):
    >
    >> Był 26 luty 2011 roku (sobota) gdy o godz. 16:03, wszystkim znany *J.F.*
    >> napisał(a):
    >>
    >>> Ale to czegos ma dowodzic lub do czegos prowadzic ?
    >>>
    >>> W praktyce kazdy z tych akumulatorow jest na codzien ladowany w
    >>> samochodzie pradem blizej nieokreslonym (blisko 100A w pierwszych
    >>> sekundach ?), a jak raz na rok naladujesz z prostownika pradem
    >>> niezalecanym .. to tez nie zauwazysz roznicy.
    >>>
    >>> J.
    >>
    >> A skąd ty wziąłeś te dane o 100 A w pierwszych sekunadch. Nie ośmieszaj się
    >> jesli nie znasz zagadnień związanych z akumulatorem i jego ładowaniem.
    >> Aby Dawno się tam nie uśmiałem. Pewnie nie masz pojęcia co to opór
    >> wewnętzrny akumulatora i jakiego on jest rzędu oraz jak wpływa na prąd
    >> ładowania.
    > 100A to dane szacunkowe. Pokazujące rząd wielkości. Że to nie jest 5A ani
    > 500A. W przeciętnym wspólczesnym samochodzie na mniej więcej tyle pozwoli
    > alternator. Tak że się nie czepiaj bo nie napisał że to jest 87,26A. Jeśli
    > jeździsz małym fiatem z alternatorem to będzie z 5 rzy mniej niż te 100A. W
    > nim jest alternator 350W. Ale za to w jakiejś super furze z w której jakieś
    > cudowne fotele są założone i duży wzmacniacz do radia, elektryczna nagrzewnica
    > typu farelka żeby od razu było ciepło. To musi być alternator o mocy
    > pozwalającej na użycie tego na wolnych obrotach i nie ma prawa zabraknąć
    > prądu. Wtedy latem po odpaleniu jak te wynalazki nie są użyte to prąd
    > ladowania może pzrekroczyć pierwszych sekundach 300-400A.

    ta... no opowiadaj dalej. To bardzo interesujące. Pokaż mi jeszce
    charakterystykę przywołanego u alterantora. Oczywiście nie chodzi o czołg.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: