  • 21. Data: 2009-09-28 15:49:56
    Temat: Re: Odnosnie spawania ramy
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    kocyk pisze:

    > Ale moze oszczedzili to na silniku, plastikach itd, a nie odelzyli
    > przesadnie ramy.

    a to słowo, odelżyli, zanotuje sobie na później.
    może masz rację. może nie na ramie.

    kurewa, jedni podają zalanego drudzy suchego i nie wiem jaka jest
    różnica w wadze. do bani.

    > W sensie relatywnej latwosci prowadzenia, w sensie codziennej
    > przydatnosci. Kompromis, nie max wartosc w katalogu. Tak mi sie widzi.

    a to nie. bo tu widze oba. kiedyś te sporty były niewygodne. teraz są
    wygodne. doszliśmy z Mikim wczoraj do wniosku, że teraz robi się
    wygodne, a jak chcesz na tor, to sobie sety nabywasz i jedziesz na tor w
    nieco innym zestawie. przejechałem sie kiedyś kilkoma sportami i teraz
    bałem się kupować, sądząc, że zwyczajnie bede męczył się latając. no a
    tu mam niespodzianke.
    i tak jest i w R1 i gixerze. więc dla tej przystępności dla ludu, to
    teraz wszystkie tak mają. przeciez one z wyglądu też niemal się nie
    różnią :)

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 22. Data: 2009-09-28 17:08:37
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > a to nie. bo tu widze oba. kiedyś te sporty były niewygodne. teraz są
    > wygodne.
    Pozwole sobie wtracic.
    Mialem okazje przejechac sie (pojezdzic) na r1 rocznik 2007 i nie moge
    powiedziec, ze to jest moto do miasta.
    Niezbyt wygodna pozycja, leci sie na nadgarstki, zbyt malo miejsca na nogi i
    rece. No i nagrzewanie sie ramy. Po 15 minutowej jezdzie rama parzyla tak,
    ze czuc ja bylo przez grube motocyklowe spodnie.

    No ale ja tam sie w sumie nie znam.
    I mam 195 cm wyrostu.
    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 23. Data: 2009-09-28 17:13:02
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    BartekZX9R pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Pozwole sobie wtracic.
    > Mialem okazje przejechac sie (pojezdzic) na r1 rocznik 2007 i nie moge
    > powiedziec, ze to jest moto do miasta.

    bo nie jest. do miasta to są nakedy.

    > Niezbyt wygodna pozycja, leci sie na nadgarstki, zbyt malo miejsca na nogi i
    > rece.

    nie widze różnicy między 9'99 a obecnym sportem. ale ja r1'07 nie jeździłem.

    > No i nagrzewanie sie ramy. Po 15 minutowej jezdzie rama parzyla tak,
    > ze czuc ja bylo przez grube motocyklowe spodnie.

    ciekawe

    > I mam 195 cm wyrostu.

    no tyle to ja jeszcze nie miałem.

  • 24. Data: 2009-09-28 18:39:52
    Od: Magic <m...@w...pl>

    BartekZX9R pisze:
    > Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ok, dzieki, jak przyjdzie pora odezwe sie na priv. Wole to naprawiac u kogos
    > kto sie zna na motocyklach.
    > W tym zakladzie padlo jeszcze zdanie o mozliwosci uszkodzenia elektryki
    > podczas spawania a tego wolalbym uniknac.

    Minus sie z aku odpina i po sprawie.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 25. Data: 2009-09-28 18:40:01
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    > bo nie jest. do miasta to są nakedy.
    No ok, niezrozumialem pojecia codziennej przydatnosci.
    Bo IMHO r1 slabo sie codziennie przydaje.

    > nie widze różnicy między 9'99 a obecnym sportem. ale ja r1'07 nie
    > jeździłem.
    no ja wlasciwie tez za duzego porownania nie mam ale po 45 minutach na
    rjedynce bylem zmeczony i mialem dosc.
    Na 9 zrobilem za jednym zamachem ponad 350 km i bylo ok,

    > ciekawe
    Ciekawiej mial plecak, wydechy pod siedzeniem to nie jest dobry pomysl. Ale
    rama faktycznie byla cholernie goraca, Do tego stopnia, ze nie szlo jej
    dotknac, szczegolnie w miejscu gdziw podczas postoju wypadalo kolano.

    > no tyle to ja jeszcze nie miałem.
    Trzeba bylo stac w tej wlasciwej kolejce ;>

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 26. Data: 2009-09-28 19:13:04
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    kocyk wrote:

    > Przeciwnie. To najlzejszy turystyk. Pamietaj, ze ona bez kufrow wazy cos
    > 225, to niewiele wiecej niz busa czy 14.

    Jesli moszna, ZTCP: 245 kg sucha. To nadal nie duzo. Nie zlyszalem by w
    gaciach pekalo. Tez kawal mela.

    weFAQ&v=qvj

  • 27. Data: 2009-09-28 19:30:05
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    BartekZX9R pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > No ok, niezrozumialem pojecia codziennej przydatnosci.
    > Bo IMHO r1 slabo sie codziennie przydaje.

    dla mnie ok. ale jak masz na mysli bagażówke, to faktycznie, nie nada sie.

    > no ja wlasciwie tez za duzego porownania nie mam ale po 45 minutach na
    > rjedynce bylem zmeczony i mialem dosc.
    > Na 9 zrobilem za jednym zamachem ponad 350 km i bylo ok,

    dodam jeszcze, że na 9 bardziej leżałem niż na gixerze, wiec nadgarstki
    bardziej mi tam sie meczyly niz tu. tymbardziej ze manewrowanie w 9 tez
    bylo trudniejsze. tu jest jak na motorynce, lekko latwo i przyjemnie.
    wole gixera. ale to jednoosobowy motocykl

> [...]
    > dotknac, szczegolnie w miejscu gdziw podczas postoju wypadalo kolano.

    > Trzeba bylo stac w tej wlasciwej kolejce ;>

    żebym się na motocykla nie zmieścił? w dobrej stałem. ja mam 178cm

  • 28. Data: 2009-09-29 08:10:37
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    gildor wrote:

    > a to słowo, odelżyli, zanotuje sobie na później.
    > może masz rację. może nie na ramie.

    16500,-

    > kurewa, jedni podają zalanego drudzy suchego i nie wiem jaka jest
    > różnica w wadze. do bani.

    14 wazy 215.

> [...]
    > i tak jest i w R1 i gixerze. więc dla tej przystępności dla ludu, to
    > teraz wszystkie tak mają. przeciez one z wyglądu też niemal się nie

    No ja tym gixxem nie latalem, acz moja 14 to wygodna nie jest. Tyle, ze
    bysmy musieli zdefiniowac wygode, bo dla mnie r1 tez nie jest wygodne.
    K.14.

  • 29. Data: 2009-09-29 08:23:20
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    kocyk pisze:

    > No ja tym gixxem nie latalem, acz moja 14 to wygodna nie jest. Tyle, ze
    > bysmy musieli zdefiniowac wygode, bo dla mnie r1 tez nie jest wygodne.

    To jest nas dwoch. Na R1 '07 czuje sie po prostu zle. A z kolei na 1000
    K4 czulem sie prawie dobrze. Natomiast strasznie mnie rozczarowal UJM
    pod nazwa CBF1000. Krotka przejazdzka przyprawila mnie o bol kolan.
    Owiewka ma wystajaca narozniki idealnie na moich kolanach ktore wbijaja
    sie w nie niemilosiernie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 30. Data: 2009-09-29 08:28:46
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Kefir wrote:

    > Jesli moszna, ZTCP: 245 kg sucha. To nadal nie duzo. Nie zlyszalem by w
    > gaciach pekalo. Tez kawal mela.

    Moze z kuframi i abs. Czyli do zdjecia z pietnascie.
    http://www.fjr1300.info/specs.html
    Tu masz mase nonabs z kuframi, kufry jakos po 4kg z kawalkiem.
    K.