  • 11. Data: 2009-09-28 13:48:58
    Temat: Re: Odnosnie spawania ramy
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "BartekZX9R" <b...@g...com> wrote in message
    news:h9qeig$gn1$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ok, dzieki, jak przyjdzie pora odezwe sie na priv. Wole to naprawiac u
    > kogos kto sie zna na motocyklach.
    > W tym zakladzie padlo jeszcze zdanie o mozliwosci uszkodzenia elektryki
    > podczas spawania a tego wolalbym uniknac.

    Mowi sie ze przy spawaniu lukowym potrafia sie wygenerowac prady wirowe
    zdolne uwalic ECU.

    weFAQ&v=qvj

  • 12. Data: 2009-09-28 14:00:23
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):
    > na pisanie o sobie w czeciej osobie są chyba jakieś lekarstwa. ponoć.

    mam wiele osobowosci
    ale jak juz zaczales, to co polecasz?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 13. Data: 2009-09-28 14:05:30
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 28 Wrz, 15:48, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:

    > Mowi sie ze przy spawaniu lukowym potrafia sie wygenerowac prady wirowe
    > zdolne uwalic ECU.
    Nie wiem jak w dziewiatce ale w FJR czy innym K12 wymontowanie ECU
    zajmuje cos kolo 5 minut. Powinno pomoc. Poza tym jesli Bartek
    zdecyduje sie podjechac do Magica to nie sadze zeby rydzykowal jakies
    extra uszkodzenia.

    pzdr, dr
    jelonkoyepca/525

  • 14. Data: 2009-09-28 14:07:57
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > mam wiele osobowosci
    > ale jak juz zaczales, to co polecasz?

    ja się nie znam, ale wiem co zapisuje Różański Piomayowi. ale nie powiem.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 15. Data: 2009-09-28 14:09:01
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    kocyk pisze:

    > Pewnie.
    > K.TM.

    jasne jasne. a aluminiowe?

  • 16. Data: 2009-09-28 14:26:44
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    gildor wrote:

    > jasne jasne. a aluminiowe?

    FJR. Tam rama obok silnika ma ze 20cm szerokosci.
    K.14.

  • 17. Data: 2009-09-28 14:39:18
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    kocyk pisze:

    > FJR. Tam rama obok silnika ma ze 20cm szerokosci.

    istotnie. wyjątek może potwierdzać regułę. ale przy takiej masie
    motocykla, nie warto oszczedzac dodatkowo na masie bo i po co?
    no nie slyszałem też o pekaniu ram w R1. moze jamacha ma lepsze aluminium.

  • 18. Data: 2009-09-28 15:20:50
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    gildor wrote:

    > istotnie. wyjątek może potwierdzać regułę. ale przy takiej masie
    > motocykla, nie warto oszczedzac dodatkowo na masie bo i po co?

    Przeciwnie. To najlzejszy turystyk. Pamietaj, ze ona bez kufrow wazy cos
    225, to niewiele wiecej niz busa czy 14.

    > no nie slyszałem też o pekaniu ram w R1. moze jamacha ma lepsze aluminium.

    Moze. A moze nie ida az tak daleko w odelzaniu. To zwykle suzuki i
    kawasaki sie sciga na konie/kg, vmax itp bzdury. Honda stawia na
    prowadzenie i czasy okrazen, a jamaha cholera wie, na przystepnosc
    chyba, nie bez powodu r1 to dresodrynda.
    K.14

  • 19. Data: 2009-09-28 15:27:29
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    kocyk pisze:

    > Przeciwnie. To najlzejszy turystyk. Pamietaj, ze ona bez kufrow wazy cos
    > 225, to niewiele wiecej niz busa czy 14.

    > Moze. A moze nie ida az tak daleko w odelzaniu.

    no nie wiem. ile te nowe ryłam waży? chyba mniej niż gixery.
    szczególnie, że tym się dwa kominy dostały

    > To zwykle suzuki i
    > kawasaki sie sciga na konie/kg, vmax itp bzdury. Honda stawia na
    > prowadzenie i czasy okrazen, a jamaha cholera wie, na przystepnosc
    > chyba, nie bez powodu r1 to dresodrynda.

    przystępność? toż jamacha jest droższa od gixerów. nie jestem pewien,
    ale zgaduje, że ma najdroższego litra z czwórki. i chyba jest lżejsza...
    aż se pogóglam

  • 20. Data: 2009-09-28 15:38:05
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    gildor wrote:

    > no nie wiem. ile te nowe ryłam waży? chyba mniej niż gixery.
    > szczególnie, że tym się dwa kominy dostały

    Ale moze oszczedzili to na silniku, plastikach itd, a nie odelzyli
    przesadnie ramy.

    > przystępność? toż jamacha jest droższa od gixerów. nie jestem pewien,
    > ale zgaduje, że ma najdroższego litra z czwórki. i chyba jest lżejsza...
    > aż se pogóglam

    W sensie relatywnej latwosci prowadzenia, w sensie codziennej
    przydatnosci. Kompromis, nie max wartosc w katalogu. Tak mi sie widzi.
    K.