    From: gildor <g...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Odnosnie spawania ramy
    Date: Mon, 28 Sep 2009 17:49:56 +0200

    kocyk pisze:

    > Ale moze oszczedzili to na silniku, plastikach itd, a nie odelzyli
    > przesadnie ramy.

    a to słowo, odelżyli, zanotuje sobie na później.
    może masz rację. może nie na ramie.

    kurewa, jedni podają zalanego drudzy suchego i nie wiem jaka jest
    różnica w wadze. do bani.

    > W sensie relatywnej latwosci prowadzenia, w sensie codziennej
    > przydatnosci. Kompromis, nie max wartosc w katalogu. Tak mi sie widzi.

    a to nie. bo tu widze oba. kiedyś te sporty były niewygodne. teraz są
    wygodne. doszliśmy z Mikim wczoraj do wniosku, że teraz robi się
    wygodne, a jak chcesz na tor, to sobie sety nabywasz i jedziesz na tor w
    nieco innym zestawie. przejechałem sie kiedyś kilkoma sportami i teraz
    bałem się kupować, sądząc, że zwyczajnie bede męczył się latając. no a
    tu mam niespodzianke.
    i tak jest i w R1 i gixerze. więc dla tej przystępności dla ludu, to
    teraz wszystkie tak mają. przeciez one z wyglądu też niemal się nie
    różnią :)

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5