  • 31. Data: 2009-09-29 10:47:48
    Temat: Re: Odnosnie spawania ramy
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    BartekZX9R pisze:
    > Niezbyt wygodna pozycja, leci sie na nadgarstki, zbyt malo miejsca na nogi i
    > rece. No i nagrzewanie sie ramy. Po 15 minutowej jezdzie rama parzyla tak,
    > ze czuc ja bylo przez grube motocyklowe spodnie.

    sprawdziłem. faktycznie, jest mocno gorąca. ale nie wiem jak Ci to
    parzyło przez spodnie. ja się jadąc, ramy nie dotykam.
    z nadgarstkami zdecydowanie jednak sport.
    wiesz co? z tymi nadgarstkami to kwestia ustawienia klamek. to ważne.
    mnie nie bolą. na 9 czułem. nie bolały, ale czułem, że je mam :)

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 32. Data: 2009-09-29 10:49:15
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    kocyk pisze:

    > 16500,-

    rabacik poprosze.

    > 14 wazy 215.

    ja nie patrzyłem na 14 tylko na r1 i gsxr1k

    > No ja tym gixxem nie latalem, acz moja 14 to wygodna nie jest. Tyle, ze
    > bysmy musieli zdefiniowac wygode, bo dla mnie r1 tez nie jest wygodne.

    no i widzisz. ja mało wymagający jestem widać.

  • 33. Data: 2009-09-29 11:10:52
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiesz co? z tymi nadgarstkami to kwestia ustawienia klamek. to ważne. mnie
    > nie bolą. na 9 czułem. nie bolały, ale czułem, że je mam :)
    Moja byla po lataniu po miescie, czyli glownie korki. Nie szlo dotknac gola
    reka, parzyla przez rekawiczke, a ze jest tak nagrzana zorientowalem sie
    stajac w korku i opierajac ja o noge.
    Klamki ustawiam jako pierwsze i zawsze tak coby rece byly proste z
    nadgarstkami. No na tej r1 nie szlo sie wpasowac, ciagle jakos dziwnie bylo.
    Ale moze to rzeczywiscie kwestia tego, ze ja dlugi jestem.
    Generalnie na 9 jest mi najwygodniej.
    Co prawda jak mam stopy oparte palcami na stopkach ale to szczegol.

    --
    Bartek
    Blue9'99

  • 34. Data: 2009-09-29 11:22:01
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    BartekZX9R pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Moja byla po lataniu po miescie, czyli glownie korki.

    to moje 90% jeżdżenia motocyklem :)

    > Nie szlo dotknac gola
    > reka, parzyla przez rekawiczke, a ze jest tak nagrzana zorientowalem sie
    > stajac w korku i opierajac ja o noge.

    o masz. "ty masz nogi jak słupy..." ;)
    motocykl sam stoi a ja na nim siedzę :)

> [...]
    > nadgarstkami. No na tej r1 nie szlo sie wpasowac, ciagle jakos dziwnie bylo.
    > Ale moze to rzeczywiscie kwestia tego, ze ja dlugi jestem.

    9 jest dłuższa, a przynajmniej ma dalej kierownice. dłuższy bak. przez
    co ja na niej bardziej leżę niż na gixerze.