  • 1. Data: 2009-09-28 07:50:54
    Temat: Modlińska WAW dzisiaj rano
    Od: "Krzysztof Biały" <n...@p...onet.pl>

    Rano ok 7:40 jadąc do roboty widziałem dzwon przy wjeździe z Modlińskiej
    (Warszawa) na most toruński, przy straży pożarnej. Autobus na awaryjnych, na
    poboczu strażacy przy walniętym czarnym cruiserze. Nie widziałem dokładnie
    jakie moto, nie było się jak zatrzymać (jechałem ZTM)
    Coś poważnego? Wiecie coś więcej?

    Pozdrawiam
    Kris
    XT 600

  • 2. Data: 2009-09-28 10:39:20
    Temat: Re: Modlińska WAW dzisiaj rano
    Od: Ekim <e...@g...com>

    On 28 Wrz, 09:50, "Krzysztof Biały" <n...@p...onet.pl> wrote:

    Cześć Krzysiu.
    Pewnie o to chodzi:

    http://www.zw.com.pl/artykul/282386,405751_Autobus_u
    derzyl_w_motocykl_i_zakorkowal_Modlinska.html

    PS. Dzisiaj garniak i moto zostało smutne w domu?

    > Pozdrawiam
    > Kris
    > XT 600

    Pozdrawiam,
    Ekim

  • 3. Data: 2009-09-28 10:48:00
    Od: "Krzysztof Biały" <n...@p...onet.pl>

    Czołem :)
    >http://www.zw.com.pl/artykul/282386,405751_Autobus_
    uderzyl_w_motocykl_i_zakorkowal_Modlinska.html

    Dzięki za info. Czyli zdrów i w miarę cały, na szczęście. Barani łeb z
    ZTM...

    >PS. Dzisiaj garniak i moto zostało smutne w domu?

    Ano niestety, taki lajf. Dzisiaj w półzbroi :(

    Pozdrówka

  • 4. Data: 2009-09-28 11:41:16
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    >http://www.zw.com.pl/artykul/282386,405751_Autobus_
    uderzyl_w_motocykl_i_zakorkowal_Modlinska.html

    "Niegroźnych obrażeń doznał kierowca motocyklu"
    kto to pisał ?? ;/

  • 5. Data: 2009-09-28 12:07:14
    Od: Arni <a...@N...spam>

    metalbeast pisze:

    derzyl_w_motocykl_i_zakorkowal_Modlinska.html

    > "Niegroźnych obrażeń doznał kierowca motocyklu"
    > kto to pisał ?? ;/

    podejrzewam ze tak jak wszędzie: M$ Word

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 6. Data: 2009-09-28 12:16:22
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "metalbeast" wrote...
    _uderzyl_w_motocykl_i_zakorkowal_Modlinska.html

    > "Niegroźnych obrażeń doznał kierowca motocyklu"
    > kto to pisał ?? ;/
    Pewnie jakis Donaldu Tusku ;) Albo dziennikarzyna tak wczuty w ta sytuacje,
    ze inaczej juz nie potrafi ;)

    PS. Sorki za polityke

    --
    pozdro