  • 161. Data: 2011-01-18 10:27:23
    Temat: Re: Odkuwają sie za fotoradary
    Od: oliveira <_...@o...pl_>

    W dniu 2011-01-18 08:54, witek pisze:

    > czy jak ktos ci zostawi gowno na wycieraczce, to to oznacza, ze w tym
    > miejscu powinien byc kibel?

    Miałem to samo napisać :)

  • 162. Data: 2011-01-18 10:54:46
    Od: oliveira <_...@o...pl_>

    W dniu 2011-01-17 16:50, Sebastian Kaliszewski pisze:

    > Też mam dziecko. I jeżdziło wózkiem. I nie potrzebuję 1.5m. Wózek
    > inwalidzki takoż. Z tej prostej przyczyny, że wózek 1.5m nie wjechałby
    > nie tylko do windy ale i na klatkę schodową (gdzie przepisy w nowo
    > budowanych budynkach wymagają 0.9m przejścia a dawniej wymagały mniej).

    > Żeby to co piszesz chociaż było logiczne...

    > Bzdura. BTW Praktyka pokazuje, że na osidlach:
    > 1. wystarcza przejście po jednej stronie ulicy
    > 2. może być strefa zamieszkania i współkorzystanie z jednej dreogi przez
    > pieszych i samochody.

    W strefie zamieszkania parkowanie dozwolone jest WYŁĄCZNIE w miejscach
    do tego wyznaczonych. Doucz się zanim znowu coś chlapniesz.

    > Nie.

    Kurwa, ależ to było głębokie... Nie mogę wprost ochłonąć. Obywatelskie
    nieposłuszeństwo ma sens tylko jeśli jest realizowane otwarcie.
    Nieprzestrzeganie przepisów tylko dla własnego widzimisię to po prostu
    cwaniactwo.

    > Pokazałeś tylko, że jesteś ZWYKŁYM CHAMEM...

    Być może. A być może po prostu nazwałem rzecz po imieniu.
    http://www.miejski.pl/slowo-Chujek

    > ....Do tego właśnie chwalisz się zamiarem dokonania przestępstwa.

    Zamiarem? Przestępstwa? Podaj artykuł z KK lub KW.

  • 163. Data: 2011-01-18 11:03:15
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net>

    > Przy 5 m też. Ale przy 0,5 większe prawdopodobieństwo, nie?

    Zależy kto przechodzi i takie tam

    > A IMO 1,5 m to rozsądna szerokość.

    Jak chodnik ma 3 metry :-)

  • 164. Data: 2011-01-18 11:14:14
    Od: oliveira <_...@o...pl_>

    W dniu 2011-01-18 00:46, to pisze:

    > Kolejny kretyński przepis...

    Wszystko jest kretyńskie tylko jakimś cudem ty nie jesteś...

  • 165. Data: 2011-01-18 11:32:23
    Od: Fakir <f...@o...pl>

    > A to nic nie znaczy oprócz tego, że jej nie przemyślałeś.

    Doskonale przemyślałem.

    Idealne miasto wobec niektórych?

    http://www.gwu.edu/~nsarchiv/NSAEBB/NSAEBB260/1-%20p
    hoto%20of%20NSA%20HQ%202007.jpg

  • 166. Data: 2011-01-18 11:50:04
    Od: Fakir <f...@o...pl>

    > Nie wybudowało się garaży w bloku to trzeba wybudować parkingi. Normalne.

    Niewiele to daje.
    tu przykład z życia - blok, dwie kondygnacje garażu na ok. 200 mieszkań,
    spory parking przed blokiem. Miejsca do parkowania brak. dlaczego?. A
    dlatego ze obecnie na 1 mieszkanie przypada dużo więcej niż 1 samochód.
    Gorzej - masa jest wynajmowanych choćby przez studentów a to obecnie
    mocno zmotoryzowana nacja.

    Przy pewnym zagęszczeniu zaludnienia brakuje fizycznie miejsca na
    parkingi, drogi itp. Nawet piętrowe parkingi nie pomogą, wtedy
    pozatykają się drogi dojazdowe :), które i tak na osiedlach w godzinach
    szczutu są bardzo trudno przejezdne już teraz

  • 167. Data: 2011-01-18 12:16:52
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-01-18 11:03, niusy.pl pisze:

    > Jak chodnik ma 3 metry :-)

    Nie - z punktu widzenia głównego użytkownika chodnika - PIESZEGO.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 168. Data: 2011-01-18 12:54:57
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 15/01/2011 21:09, megrims wrote:

    > Kiedyś przyjechała do mnie SM, że zaparkowałem na trawniku. Uprzejmy
    > Pan z SM powiedział, że "panie, my tu mamy ważniejsze rzeczy na głowie,
    > ale jakiś upierdliwy sąsiad 5 razy dzwonił, więc 20 zł mandatu muszę
    > Panu dać."
    >
    > Ilość kretynów jest taka sama w każdym zawodzie: zarówno wśród
    > profesorów, lekarzy, sędziów, strażników miejskich jak i policjantów
    > no i oczywiście mieszkańców.

    Ilosc kretynow parkujacych na trawniku z kolei rosnie i zaczyna byc
    porownywalna z tymi niezbierajacymi kupy po swoich pupilach z tego trawnika.

    Kamil

  • 169. Data: 2011-01-18 12:56:39
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 18/01/2011 07:39, niusy.pl wrote:

    > Użytkownik "Fakir" <f...@o...pl>

    > Nie wybudowało się garaży w bloku to trzeba wybudować parkingi. Normalne.

    Nie chcialo sie z luzniejszych przedmiesci dojezdzac, to trzeba teraz
    przebolec brak parkingu. Normalne.

    Kamil

  • 170. Data: 2011-01-18 14:01:48
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    gl12d4 napisał(a):
    > Zapomniałeś jeszcze dodać bandyckiego zmuszania do dmuchania w alkomat.
    Ty chyba jesteś tępy, albo niedojrzały.
    --
    Krzysiek