  • Data: 2013-08-29 10:25:14
    Temat: Re: Odebrano mi zawod - rendering zamiast foto?
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "trolling tone" <a...@a...org> wrote:

    > Jak ktoś jest na tyle głupi, by kupować dom na podstawie fotki w
    > ofercie, to wszystkie wysiłki, by go chronić przed własnym kretyństwem
    > i tak pójdą na marne.

    Sprytnie, ale tu nie chodzi tylko o kupowanie - wiesz ile czasu
    kosztuje (+ koszty dodatkowe) osobiste jeżdżenie po świecie za każdą
    ofertą, by tylko się przekonać, że ze zdjęcia wyrenderowane zostało
    wysypisko śmieci za fabryką kleju kostnego, która całkowicie zasłania
    pokazany na obrazku piękny widok na morze?

    A tak, mając dwie różne oferty: pięknie wyślicznioną z czerwonym
    znaczkiem i zwykłą fotę bez znaczka, każdy sam mógłby się zdecydować,
    gdzie najpierw jechać te 1000 km.

    Niby mniejszym kosztem, ale za to częściej odczuwanym są sieciowe
    gazetki zakupowe, by po dojeździe (w te i we wte np. ponad godzina jak
    nie więcej + paliwo i korki) przekonać się na miejscu, że "zabójczy
    ciuch" w realu wygląda jakoś inaczej = gorzej.

    Ale chyba trafiłem na szczęśliwych ludzi, którym wszystko się
    podoba. ;-)

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]