eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOdcinkowy pomiar prędkości -zwyczaje kierowcówRe: Odcinkowy pomiar prędkości -zwyczaje kierowców
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader02.eternal-septe
    mber.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Odcinkowy pomiar prędkości -zwyczaje kierowców
    Date: Tue, 6 Nov 2018 14:09:07 -0000 (UTC)
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 29
    Message-ID: <prs7a2$21m$1@dont-email.me>
    References: <pr2m9b$8bf$1@node1.news.atman.pl>
    <15qk5o2j669qv$.ga3xt5340key.dlg@40tude.net>
    <pr2p7l$bug$1@node1.news.atman.pl>
    <i4y0n52gorr3.dsvb2ks2ouzt$.dlg@40tude.net>
    <pr4vkc$gfj$1@node1.news.atman.pl>
    <1s3qpj7i2zgc6$.dilx6xlmf0x3$.dlg@40tude.net>
    <pr5ccl$spk$1@node1.news.atman.pl> <b8yBD.353169$PY.2121@fx05.ams1>
    <pr7vs8$6aa$1@node2.news.atman.pl> <l3MBD.232459$031.228010@fx15.ams1>
    <prahr3$hh6$1@node2.news.atman.pl> <Vl7CD.485493$Yx.414764@fx10.ams1>
    <prdadv$g7b$1@node1.news.atman.pl> <YYOCD.302301$0j1.47357@fx21.ams1>
    <2...@g...com>
    <5bdc1122$0$3728$426a74cc@news.free.fr>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 6 Nov 2018 14:09:07 -0000 (UTC)
    Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
    posting-host="17940fcf807d7335fc46c5d7ba0347c1"; logging-data="2102";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+pYVolI6jaWdi+ZBqQiN0v"
    User-Agent: NewsTap/5.3.2 (iPhone/iPod Touch)
    Cancel-Lock: sha1:Nf97IDAs66ZX4ouS17a7Wzc5Yz8= sha1:4OPD5sji8oJp3A1BGzKmecsqMk0=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2643266
    [ ukryj nagłówki ]

    Mateusz Viste <m...@n...pamietam> wrote:
    > On Thu, 01 Nov 2018 23:35:15 -0700, przemek.jedrzejczak wrote:
    >> (na 3 pasmowce) i tiry zaczynaja sie wyprzedzac , nie ma problemu ale
    >> koles ktory jechal 120 km/h tez chce skorzystac u okazji i wskakuje na
    >> lewy, fura dobra (jakis Mietek) moglby depnac ale tempomat trzeba by
    >> wylaczyc a to meczy wiec zwalniam do 120 km/h i czekam
    >
    > Całkiem poza konkursem zapytam: a czy te tempomaty się same nie wyłączają
    > w "dynamicznych" sytuacjach? Ja w aucie tempomatu nie mam, ale u małżonki
    > w Dusterze jest tak, że jak się mocno depnie gaz to tempomat się
    > tymczasowo wyłącza, i włącza z powrotem automatycznie dopiero kiedy
    > prędkość powróci do tej ustawionej. Jak to odkryłem (małżonka do tej pory
    > nie wie) to pomyślałem że całkiem sprytne i uznałem że pewno teraz każdy
    > tak ma.

    Każdy tak ma, i to od bardzo dawna. Miałem tak w Toyocie Camry, rocznik
    1995.
    Pedał hamulca kasuje ustawioną prędkość w tempomacie ale pedał gazu nie: po
    prostu auto przyspiesza ile kierowca sobie zażyczy a jak puścisz pedał gazu
    to zwalnia do tego co było ustawione na tempomacie wcześniej.

    > Sam pedał gazu jest tak skonstruowany że ma dwa "dna". Kiedy
    > wydaje się że już dalej nie pójdzie, to jednak można mocniej wcisnąć i
    > wtedy właśnie samochód przechodzi w tryb 'no limit'.

    W VW to jest po prostu przycisk pod pedałem na podłodze wykrywający
    naciśnięcie gazu ,,do dechy" i odpowiednio skorygowanie nastaw automatycznej
    skrzyni biegów czy też zarządzania wtryskami i przepustnicą aby wygenerować
    impulsowo największe możliwe przyspieszenie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: