eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOdcinkowy pomiar prędkości -zwyczaje kierowcówRe: Odcinkowy pomiar prędkości -zwyczaje kierowców
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Odcinkowy pomiar prędkości -zwyczaje kierowców
    Date: Mon, 29 Oct 2018 23:34:09 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 48
    Message-ID: <pr81t3$85g$1@node2.news.atman.pl>
    References: <pr2m9b$8bf$1@node1.news.atman.pl>
    <15qk5o2j669qv$.ga3xt5340key.dlg@40tude.net>
    <pr2p7l$bug$1@node1.news.atman.pl>
    <i4y0n52gorr3.dsvb2ks2ouzt$.dlg@40tude.net>
    <pr4vkc$gfj$1@node1.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <pr5669$mto$1@node1.news.atman.pl>
    <pw707zob9lil.1i6rv4gky2sz5$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 89-70-94-204.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1540852451 8368 89.70.94.204 (29 Oct 2018 22:34:11 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 29 Oct 2018 22:34:11 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.2.1
    In-Reply-To: <pw707zob9lil.1i6rv4gky2sz5$.dlg@40tude.net>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2642576
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-10-29 o 21:02, P.B. pisze:

    > A wiesz dlaczego tak się dzieje? Bo ludzie zapierdalają jak opętani.

    Może i tak, ale co to konkretnie znaczy? Czy konkretnie (jak opisuję)
    chęć jazdy 40/60 poza terenem zabudowanym i bez możliwości wyprzedzania,
    to jest zapierdalanie?

    > Dziś,
    > tuż przede mną tak się spieszyli, że pięć samochodów się zderzyło na
    > zjeździe na Karwiny/Chwasczyno. I jeszcze dwóch dodatkowych za mną, bo
    > światła stopu i awaryjne nie wzbudziły w nich żadnej refleksji. W
    > szczytowym momencie koniec korka sięgał podobno Obłuża. Wiesz ilu ludzi
    > spóźniło się do pracy przez tych co się spieszyli?

    Jasne, ale to nieadekwatne odniesienie. Ja nawiązuję do konkretnego
    odcinka Reda-Puck, gdzie można 60tkją jechać a ktoś ciągnie za sobą
    sznurek pojazdów jadąc 40?

    > Weź sobie kiedyś zrób wyścig z jakimś znajomym: trasa centrum Gdańska -
    > centrum Gdyni przez miasto. Jeden ciśnie ile się da, drugi lajtowo wlecze
    > się środkowym/prawym pasem. Będzie cud jak różnica wyjdzie 5 minut.

    5 minut * 10 przejazdów daje 50 minut... Zresztą robiłem to porównanie
    niedawno. Zwykle różnica jest na poziomie czasu 1 zmiany świateł średnio
    razy 3. I tylko w jedną stronę.

    > Jeszcze
    > lepiej wyjdzie na obwodnicy: 30 kilometrów przy prędkości średniej 90 km/h
    > przejedziesz w 20 minut, przy średniej 140 km/h w niecałe 13 minut. 7 minut
    > szybciej!

    Dla mnie to sporo zważywszy multiplikację.

    > Gdy przy 90 jest to jazda w sznurku tirów na prawym pasie, a
    > osiągnięcie średniej 140 to chyba w dzień nie jest możliwe! Tzrebaby
    > naprawdę strasznie gnać.
    > Musiałbyś 10 razy tą obwodnicę przejechać, żeby stracić godzinę na
    > zawalidrogi.

    Właśnie! Ja może nie aż 10x ale kilka x to norma. Tacy też istnieją na
    drogach. Zdumiewa mnie to, że praktycznie wszyscy uważają, że skoro ja
    jadę jeden raz i niewiele zaoszczędzę, to nie jest możliwe, że inni mogą
    chcieć jechać więcej razy i zaoszczędzić mnóstwo czasu.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: