  • Data: 2018-10-29 21:02:25
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości -zwyczaje kierowców
    Od: "P.B." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 28 Oct 2018 21:28:50 +0100, Marek S napisał(a):

    > Wierz mi, tego się nie da tak łatwo osiągnąć. 3-miasto są to de facto 2
    > ulice: przez miasto i obwodnica. Reszta to odnogi. Dojdzie do zdarzenia
    > jakiegokolwiek, nawet zepsuty samochód i z planowanych (konkretny
    > przykład) 35 minut robi się 1.5h. Na obwodnicy nie da się objechać
    > zatorów. W mieście nie ma sensu bo już inni też na to wpadli. A to się
    > dzieje regularnie.

    A wiesz dlaczego tak się dzieje? Bo ludzie zapierdalają jak opętani. Dziś,
    tuż przede mną tak się spieszyli, że pięć samochodów się zderzyło na
    zjeździe na Karwiny/Chwasczyno. I jeszcze dwóch dodatkowych za mną, bo
    światła stopu i awaryjne nie wzbudziły w nich żadnej refleksji. W
    szczytowym momencie koniec korka sięgał podobno Obłuża. Wiesz ilu ludzi
    spóźniło się do pracy przez tych co się spieszyli?

    > Dla mnie ponadplanowo stracona w podróży 1h to kupa forsy i często sporo
    > nieprzyjemności. A kilkoro tak egoistycznych jak Ty kierowców
    > napotkanych w ciągu jednego dnia, właśnie taką stratę czasu wygeneruje.

    Weź sobie kiedyś zrób wyścig z jakimś znajomym: trasa centrum Gdańska -
    centrum Gdyni przez miasto. Jeden ciśnie ile się da, drugi lajtowo wlecze
    się środkowym/prawym pasem. Będzie cud jak różnica wyjdzie 5 minut. Jeszcze
    lepiej wyjdzie na obwodnicy: 30 kilometrów przy prędkości średniej 90 km/h
    przejedziesz w 20 minut, przy średniej 140 km/h w niecałe 13 minut. 7 minut
    szybciej! Gdy przy 90 jest to jazda w sznurku tirów na prawym pasie, a
    osiągnięcie średniej 140 to chyba w dzień nie jest możliwe! Tzrebaby
    naprawdę strasznie gnać.
    Musiałbyś 10 razy tą obwodnicę przejechać, żeby stracić godzinę na
    zawalidrogi.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek