  • Data: 2018-10-29 20:44:38
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości -zwyczaje kierowców
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-29 o 10:34, J.F. pisze:

    > ale to jest emeryt z 50 stazem za kolkiem :-)

    No dobra - to niech nalepi sobie żółty jesienny liść :-D :-D

    > Eee tam, tez sie zdenerwujesz co takie mlodziaki robia na trasie
    > szybkiego ruchu :-)

    Mnie to akurat nie denerwuje. Denerwuje mnie takie zachowanie jakie Kris
    uprawia. Czyli ktoś mu błyśnie, to ten od razu po hamulcach daje w
    ramach szeryfowania. Denerwuje mnie np. wyprzedzanie, zajechanie drogi i
    hebel. Denerwuje mnie też ruszanie spod świateł na styl cioty. Na 1
    zmianie może 20 aut przejechać, a przejeżdżają 3. Czasem 4ty ale już na
    czerwonych (konkretna z dziś sytuacja).

    > Nawiasem mowiac - zielony lisc chyba obowiazkowy i zakaz przekraczania 90 ?
    > To beda wk* na autostradach :-)

    Wiesz - jeśli jedzie 90 po autostradzie, to lepiej aby tego liścia miał
    niż jechał w ten sam sposób bez niego.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek