  • Data: 2018-10-29 00:13:45
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości -zwyczaje kierowców
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-28 o 23:27, Akarm pisze:

    > Prawda jest taka, że każdy jeździ tak jak umie i tak jak wydaje mu się,
    > że może.
    > Skoro ktoś jedzie 40 km/godz to i tak nic tego nie zmieni.

    Ok, ja to rozumiem. Ale niech do cholery kierowca to zasygnalizuje
    nalepiając zielony liść! Wtedy będę jedynie marudził pod nosem, że mam
    pecha dziś. Nikt nie będzie poganiał, nie będzie wzajemnych złośliwości.
    Proste!

    > Tylko
    > wyjątkowy tępak może uważać, że coś zyska błyskając komuś światłami z tyłu.

    Mówimy o tej konkretnej sytuacji? Czyli gość jadący 40tką na 60tce? Czy
    mówimy o dowolnej innej sytuacji również?

    > To tak, jakbym dzwonił dzwonkiem na pieszych jadąc rowerem po chodniku.
    > Gdybym zadzwonił, każdy uważałby mnie za tępego chuja. I miałby rację.

    Ja pierniczę... faktycznie ludzie różnie myślą i chyba nawet nierzadko
    preferują agresję. W 3mieście rowerzystów jest pełno i zdarzają się
    sytuacje j/w notorycznie. Mało tego, są też piesi, którzy chcą iść
    szybciej niż inni. Używają wtedy słowa "przepraszam" i są przepuszczani.
    Nie widzę w tym nic niestosownego. Nikt nie psioczy pod nosem. Podobnie
    jest z rowerzystami na chodniku, albo jest dzwonek, albo "przepraszam" i
    też nie ma kłopotu. Poi przepuszczeniu przez pieszych jest "dziękuję" i
    jest sympatycznie.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek