  • Data: 2018-10-29 07:26:02
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości -zwyczaje kierowców
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 28 października 2018 22:51:45 UTC+1 użytkownik Marek S napisał:

    > Jeszcze raz: jak mam poprosić kierowcę by szybciej jechał nie używając
    > sygnalizacji będącej częścią funkcjonalności auta?
    > To pytanie w odpowiedzi pominąłeś.

    Nie widzę powodu zebyś "prosił"/zmuszał drugiego kierowce aby szybciej jechał. Jak
    jedzie tak jak jedzie to widocznie ma jakiś powód albo mu tak pasuje. Uszanuj innycha
    sam wykup dodatkowe godziny nauki jazdy i manewr wyprzedzania przećwicz
    Kierowców autobusow tez "pospieszasz"?

    > Kolejna rzecz jaką zauważam, to pomimo iż wytłumaczyłem Tobie, że
    > dawanie znaków światłami nie musi oznaczać agresji lub niegrzecznego
    > zachowania, to mimo wszystko upierasz się, że tak być nie może. Musi to
    > być agresja, koniec kropka. Bez złośliwości, przemyśl to sobie. Być może
    > dalsze Twoje zachowanie powoduje wściekłość innych, tego nie wiem. To
    > również temat do zastanowienia się nad sobą.

    Nie pisałes o miganiu żeby kogoś pozdrowić tylko o miganiu żeby kogoś "przyspieszyć".

    > Ty mówisz o regularnych korkach a ja o incydentalnych. A na trasie
    > Gdańsk - Gdynia jeżdżę czasem parę razy dziennie.
    A owody tych incydentalnych podałes i raczej nie sa to kierowcy jadacy 40/60
    40/60 to normalna sytuacja drogowa i musisz to uwzgkędnić planując przejazd
    Ile cennych sekund zyskasz "popędzając długimi"

    > Zaraz zaraz, to Ty przecież napisałeś, że wypracowałeś agresywną postawę
    > za kierownicą gdy Ci migają. Zamiast zastanowić się dlaczego uwzięli się
    > na Ciebie, takiego przecież cool gościa, i wciąż migają i migają, to
    > poprawić technikę jazdy, ograniczyć egoizm i jeździć tak aby nie migali.

    Proponuję jedynie żeby Ci niecierpliwi "popędzający długimi" poprawii swoją technikę
    jazdy i lepiej swój czas zorganizowali i szanowali innych.

    > Zamiast tego przyjmujesz rolę szeryfa, który w imię własnej satysfakcji
    > nawet miasto zakorkuje. A potem co? Województwo? Będziesz wtedy bardziej
    > cool?

    40/60 to korkowanie miasta/
    Trzeci raz zapytam czy kiereowców autobusów i trojlebusów tez "popędzasz dlugimi"?

    > Zresztą jaki ma Twój komentarz związek z dyskusją na temat respektowania
    > przez Ciebie potrzeb czasowych innych uczestników ruchu?

    O respektowaniu potrzeb innych pisze osoba "popędzajaca" ich światłami;)