    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Odbudujmy Polskę naszą!
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 9 Mar 2022 09:02:03 +0100

    On Wed, 9 Mar 2022 00:08:59 +0100, ii wrote:
    > "8 marca zmieniają się dotychczasowe limity jednorazowego tankowania na
    > stacjach PKN Orlen. Koncern zaapelował o tankowanie paliw tylko na
    > bieżące potrzeby, co pozwoli odbudować zapasy na wszystkich stacjach
    > Kierowcy samochodów osobowych będą mogli zatankować na stacjach
    > państwowego koncernu maksymalnie 50 litrów paliwa..."
    >
    > http://niusy.pl/@biznes.interia.pl/aim
    >
    > Poczułem się trochę jak w prima aprilis, ale to chyba przez inne
    > poczucie humoru.

    A tak swoja droga - no dobra, byla panika, jak widac uzasadniona,
    kazdy zatankowal do pelna ... wiec o co chodzi z tym paliwem?
    Powinni szybko uzupelnic.
    Brak surowca?

    Czy znow jacys spekulanci wykupują ? :-)

    A te Niemce juz 2 miesiace temu wiedzialy, bo rzuciły kanistry do
    Kauflandu, az sie przeciez pytałem po co komu kanister ;-)

    J.