  • 11. Data: 2009-11-04 08:32:59
    Temat: Re: Od jutra nielimitowane dzwonienie w Play Fresh z wybranym numerem
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu Grzexs tak oto obwieścił(a):

    > Jeśli nie ma innej możliwości włączenia tej usługi, jak tylko
    > doładowanie za >=30 PLN, to czuję znaczący niedosyt. Chcąc utrzymać taki
    > wybrany numer na dłużej nieuniknione jest wpadnięcie w efekt skarbonki.

    Powinni przecież dawać bonus nielimitowanych rozmów przez rok za
    doładowanie 5zł.

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 12. Data: 2009-11-04 08:50:20
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...pl> napisał w wiadomości
    > Pewnego razu Grzexs tak oto obwieścił(a):

    > Powinni przecież dawać bonus nielimitowanych rozmów przez rok za
    > doładowanie 5zł.

    Człowieku, oni przesyłają fale radiowe przez moje pole !!! Powinni płacić za
    za przesył !!! No, w ostateczności barter - oni mi za darmo dadzą połączenia
    ze
    wszystkimi i będą mogli za darmo przesyłac te swoje fale.

  • 13. Data: 2009-11-04 09:17:00
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu tl tak oto obwieścił(a):

    > Człowieku, oni przesyłają fale radiowe przez moje pole !!! Powinni płacić za
    > za przesył !!! No, w ostateczności barter - oni mi za darmo dadzą połączenia
    > ze wszystkimi i będą mogli za darmo przesyłac te swoje fale.

    Dobra, to ja ukrócę samowolkę i nałożę stawkę na satelity co nad moim
    niebem fruwają. Ile można znosić zakłócanie spokoju, ciągły warkot silników
    słyszę.

  • 14. Data: 2009-11-04 11:54:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Marcin pisze:
    > Od jutra cos czego mi brakowalo w Playu:
    > http://telepolis.pl/news.php?id=16411

    Widzę poważną wadę usługi - pomimo włączonego darmowego numeru,
    schodzą minuty z konta "zbieraj minuty" a następnie z konta pakietu za
    5zł. A co na ten temat mówi regulamin? Nie mogę go znaleźć na stronie...

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2009-11-04 12:04:22
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Widzę poważną wadę usługi - pomimo włączonego darmowego numeru, schodzą
    > minuty z konta "zbieraj minuty" a następnie z konta pakietu za 5zł. A co
    > na ten temat mówi regulamin? Nie mogę go znaleźć na stronie...

    Na pewno nie maja prawa schodzic z pakietu za 5 zl.
    W Play24 nawet wyraznie o tym pisza " Deklarując numer w ramach tej promocji
    wyłączasz go z promocji 100 minut do Play i na stacjonarne, wystarczy, że
    dezaktywujesz numer w ramach promocji "Darmowy numer w Play Fresh", a będzie
    on już dostępny w drugiej promocji"
    Moze po prostu jeszcze nei aktywowali Ci numeru - maja na to 24 godziny.
    Ja tez o godz. 1. wlaczalem, usluge mam aktywna, ale numer wciaz jest "w
    trakcie realizacji"

    Pozdrawiam
    SDD

  • 16. Data: 2009-11-04 12:15:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    SDD pisze:

> [...]
    > Moze po prostu jeszcze nei aktywowali Ci numeru - maja na to 24 godziny.
    > Ja tez o godz. 1. wlaczalem, usluge mam aktywna, ale numer wciaz jest "w

    Mam status "włączony". Jak już Tobie aktywują, to sprawdź jak schodzą
    minuty z pakietu.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2009-11-04 12:18:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Liwiusz pisze:

    > Mam status "włączony". Jak już Tobie aktywują, to sprawdź jak schodzą
    > minuty z pakietu.

    A na billingu jest informacja, że połączenie to było rozliczone w
    ramach "Min. Play i stacj."

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2009-11-04 13:57:16
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > http://telepolis.pl/news.php?id=16411

    czyli 30zł i adasz ile chcesz :)

  • 19. Data: 2009-11-04 14:00:12
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > czyli 30zł i adasz ile chcesz :)
    - oprocz tego w amach tych samych 30 zl jeszcze masz 1000 SMSow do
    wszystkich, 30 minut do Playa i na stacjonarne i 30 zl do wykorzystania na
    rozne uslugi.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 20. Data: 2009-11-04 14:01:24
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Mam status "włączony". Jak już Tobie aktywują, to sprawdź jak schodzą
    > minuty z pakietu.

    Jestes pewien na 100%?
    Wcisnij przycisk "Edytuj" i zobacz, czy obok numeru nie masz w nawiasie "w
    trakcie realizacji".

    Pozdrawiam
    SDD