  • 1. Data: 2009-11-03 08:15:17
    Temat: koniec Playa?
    Od: "coolina" <c...@w...ppl>

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7214479,Za_dwa_m
    iesiace_spadna_hurtowe_stawki_polaczen_do.html

  • 2. Data: 2009-11-03 08:18:24
    Temat: Re: koniec Playa?
    Od: "coolina" <c...@w...ppl>

    >Użytkownik "coolina" <c...@w...ppl> napisał w wiadomości

    Pomyliłam się bo mam dziś okres, miało być : Koniec DROGIEGO Playa.

    Janina

  • 3. Data: 2009-11-03 09:03:58
    Od: BearBag <c...@g...com>

    rzeczywiscie, z 40gr do 37. Ceny polaczen do playa z pewnoscia spadną
    o 50% ;)

  • 4. Data: 2009-11-03 12:36:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał
    >rzeczywiscie, z 40gr do 37. Ceny polaczen do playa z pewnoscia
    >spadną o 50% ;)

    No ale jesli kosztuja 40gr, to niezly zysk ma sie sprzedajac je za
    75gr, nawet jesli to netto/brutto.

    Powinni tego zabronic :-)
    Choc z drugiej strony jesli z 17gr robi sie cennikowe 60, to i 75
    jest usprawiedliwione :-)

    J.

  • 5. Data: 2009-11-03 13:27:38
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    J.F. pisze:

> [...]
    > nawet jesli to netto/brutto.
    >
    > Powinni tego zabronic :-)
    > Choc z drugiej strony jesli z 17gr robi sie cennikowe 60, to i 75 jest

    Dlaczego?
    Opek, żeby zarobić robi stawkę 25-35gr netto. Jeśli Playowi ma zapłacić
    40 gr to musi do tego doliczyć swój zarobek i wychodzi taka stawka.

    To nie Caritas i trzeba zarabiać.
    Czy sam byś dopłacał do takiego interesu lub obniżał własny zysk w
    sytuacji gdy konkurencja korzysta do woli?

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 6. Data: 2009-11-03 14:06:53
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    >
    > To nie Caritas i trzeba zarabiać.
    > Czy sam byś dopłacał do takiego interesu lub obniżał własny zysk w sytuacji

    Nie rozśmieszaj mnie. Wczoraj wysłałem dokumenty do jednego operatora z umową.
    Abo bez darmowych minut i telefonu (1,22 zł). Sms 9 groszy, a minuta rozmowy do
    wszystkich sieci to 10 groszy. Widać chce dopłacać.

    Popraw sygnaturę.

  • 7. Data: 2009-11-03 15:47:23
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    qwerty pisze:
    > Nie rozśmieszaj mnie. Wczoraj wysłałem dokumenty do jednego operatora z
    > umową. Abo bez darmowych minut i telefonu (1,22 zł). Sms 9 groszy, a
    > minuta rozmowy do wszystkich sieci to 10 groszy. Widać chce dopłacać.
    mimo ze OT, wiecej szczegółów prosze !

    ToMasz

  • 8. Data: 2009-11-03 17:08:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Dlaczego?
    > Opek, żeby zarobić robi stawkę 25-35gr netto. Jeśli Playowi ma
    > zapłacić 40 gr to musi do tego doliczyć swój zarobek i wychodzi
    > taka stawka.

    No wiec zalezy jak liczyc.
    Jesli z 17 gr robi sie 30gr to marzy jest 13gr. A do Play 35gr.
    Spora roznica i zupelnie nie wiadomo czemu

    Jesli policzyc na procenty, to faktycznie podobnie :-)

    > To nie Caritas i trzeba zarabiać.
    > Czy sam byś dopłacał do takiego interesu lub obniżał własny zysk
    > w sytuacji gdy konkurencja korzysta do woli?

    No ale UKE jest od tego zeby pilnowac aby zysk nie byl zbyt wysoki
    :-)

    J.

  • 9. Data: 2009-11-03 18:12:36
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
    > mimo ze OT, wiecej szczegółów prosze !

    Specjalna oferta pracownicza. Nikt z rodziny (w tym ja) nie pracuje u żadnego
    operatora.

  • 10. Data: 2009-11-03 18:23:35
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    qwerty pisze:

    > Nie rozśmieszaj mnie. Wczoraj wysłałem dokumenty do jednego operatora z
    > umową. Abo bez darmowych minut i telefonu (1,22 zł). Sms 9 groszy, a
    > minuta rozmowy do wszystkich sieci to 10 groszy. Widać chce dopłacać.

    I jeszcze powiedz, że masz jeden numer ;)

    Przygotowuję oferty gdzie minuta do wszystkich sieci jest dużo niższa
    niż opłata MTR do Play i tutaj opek ryzykuje.
    Zarobi lub straci.
    Od profilu dzwonienia to zależy ale w momencie podpisania umowy tego nie
    wie i idzie vabank.