  • 1. Data: 2009-11-03 18:16:16
    Temat: Od jutra nielimitowane dzwonienie w Play Fresh z wybranym numerem
    Od: "Marcin" <n...@n...de>

    Od jutra cos czego mi brakowalo w Playu:
    http://telepolis.pl/news.php?id=16411

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2009-11-03 19:08:19
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > Od jutra cos czego mi brakowalo w Playu:
    > http://telepolis.pl/news.php?id=16411

    Jeśli nie ma innej możliwości włączenia tej usługi, jak tylko
    doładowanie za >=30 PLN, to czuję znaczący niedosyt. Chcąc utrzymać taki
    wybrany numer na dłużej nieuniknione jest wpadnięcie w efekt skarbonki.

    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2009-11-03 19:25:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Grzexs pisze:

    > Jeśli nie ma innej możliwości włączenia tej usługi, jak tylko
    > doładowanie za >=30 PLN, to czuję znaczący niedosyt. Chcąc utrzymać taki
    > wybrany numer na dłużej nieuniknione jest wpadnięcie w efekt skarbonki.

    To zależy ile kto potrzebuje usług. 30zł nieraz łatwo wydać:

    - 15zł na pakiet 500mb
    - 5-10zł na 1-2 pakiety po 100 minut
    - 5-10zł na rozmowy poza sieć.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2009-11-03 21:06:03
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-11-03 20:08, Grzexs pisze:

    > Jeśli nie ma innej możliwości włączenia tej usługi, jak tylko
    > doładowanie za >=30 PLN, to czuję znaczący niedosyt. Chcąc utrzymać taki
    > wybrany numer na dłużej nieuniknione jest wpadnięcie w efekt skarbonki.

    Ja trochę tego nie łapię... wystarczy mieć 30 zł na koncie i wbić kod i
    można z jedną osobą gadać ile się chce? Byłem pewien że te 30 zł to na
    aktywacje usługi!

  • 5. Data: 2009-11-03 21:11:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    PlaMa pisze:

    > Ja trochę tego nie łapię... wystarczy mieć 30 zł na koncie i wbić kod i
    > można z jedną osobą gadać ile się chce? Byłem pewien że te 30 zł to na
    > aktywacje usługi!

    Już się pojawiają komentarze, że trzeba ładować za 30zł i robić z
    telefonu "skarbonkę". Z czego można wyciągnąć wniosek, że wiele osób
    wolałoby 30zł za aktywację, albo chociaż 10zł, niż obecną darmową opcję.

    Na przykład komentarz z telepolis.pl:

    39. ~ 2009-11-03 13:40 v06-16.opera-mini.net
    Luks niech Play umożliwi kupno za 10 zł darmowego numeru i będzie ok.
    Tak to nie jest to zbyt korzystne dla bardzo wielu.

    Paranoja.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2009-11-03 22:46:19
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Luks niech Play umożliwi kupno za 10 zł darmowego numeru i będzie ok. Tak
    > to nie jest to zbyt korzystne dla bardzo wielu.

    Pewnie - a jak bedzie za 20 zl aktywacja to jeszcze lepiej - wiekszy prestiz
    bedzie.

    POzdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2009-11-03 22:50:41
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Już się pojawiają komentarze, że trzeba ładować za 30zł i robić z
    > telefonu "skarbonkę". Z czego można wyciągnąć wniosek, że wiele osób

    Niektorzy pisza wrecz o "przymusie doladowywania" - ze niby mialo byc 5 zl
    na rok, a kaza 30 zl na miesiac - tak, jakby ktos zmuszal uzytkownikow do
    korzystania z darmowego numeru.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2009-11-03 23:02:15
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > Niektorzy pisza wrecz o "przymusie doladowywania" - ze niby mialo byc 5 zl
    > na rok, a kaza 30 zl na miesiac - tak, jakby ktos zmuszal uzytkownikow do
    > korzystania z darmowego numeru.

    Eeeech, przecież wiadomo, że nie ma konieczności posiadania telefonu
    komórkowego w ogóle, co nie dla wszystkich jest takie oczywiste ;/

    Dobra, nich będzie, odwołuje "skarbonkę". Robimy tak - doładowujemy za
    30 PLN, gadamy z daną osobą przez miesiąc. Potem kupujemy pakiety -
    dalej gadamy z tą osobą, aż do ich wyczerpania. Potem nic nie kupujemy i
    - o zgrozo - korzystamy z konta głównego i wygadujemy cała kasę i następnie:
    a) cykl się powtarza,
    b) mamy dość tej osoby, więc już z nią nie gadamy,
    c) żenimy się / wychodzimy za mąż / tworzymy innego rodzaju związek
    z tą osobą, więc połączenia telefoniczne nie są nam już potrzebne.

    Dixi / Howgh!
    --
    Grzexs

  • 9. Data: 2009-11-04 07:07:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Grzexs pisze:

> [...]
    > c) żenimy się / wychodzimy za mąż / tworzymy innego rodzaju związek z
    > tą osobą, więc połączenia telefoniczne nie są nam już potrzebne.

    Jest jeszcze jedna opcja: włączamy pakiety co miesiąc naprzemiennie z
    tą osobą. Czyli musimy doładowywać każdy numer po 30zł/2 miesiące.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2009-11-04 08:32:45
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu SDD tak oto obwieścił(a):

    > Niektorzy pisza wrecz o "przymusie doladowywania" - ze niby mialo byc 5 zl
    > na rok, a kaza 30 zl na miesiac

    Strraszne czasy idą, a takie bonusy to trzeba zaskarżać w Strasburgu..

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?