  • 1. Data: 2009-11-02 18:28:42
    Temat: Blokowanie środków - telefonia GSM
    Od: Zbyszek <o...@g...com>

    Jakim prawem operatorzy GSM blokują niewykorzystane środki z doładowań
    telefonów komórkowych?!

    Zasilam konto za 25 zł, a na 'wygadanie całej tej kasy' mam załóżmy 30
    dni - co to za bzdura !?!!!!!!!!!!
    Moje pieniądze, które na siłę muszę wydać w określonym przez operatora
    terminie. Złodziejstwo!

    Takich mniej gadatliwych tysiące, z których lekkim leszczem operator
    GSM ma po kilka złociszy do przodu - czy to nie jest złodziejstwo?
    Najłagodniej mówiąc - NACIĄGACZE! Najpierw doładuj konto i dostaniesz
    5% więcej GRATIS, a potem żegnaj kasa, bo termin minął. No chyba, że
    doładujesz następne 25 zł, i gadaj bracie cały czas, co by ci termin
    nie uciekł czasami...

    Kto ma wolne miejsce na serwerze i może uruchomić coś w rodzaju
    automatycznego protestu?
    Tak, żeby zawalić wszystkim operatorom GSM ich serwery protestami od
    klientów. Wpadł już ktoś na to?
    Ich szczęście, że nie znam się na tym, że czas mi nie pozwala. Może
    ktoś ma takie możliwości by rozpowszechnić ten złodziejski proceder?
    Ja podpiszę się pod tym obiema rękoma ;)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-11-02 18:34:37
    Temat: Re: Blokowanie środków - telefonia GSM
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Zbyszek" <o...@g...com>

    --
    Swoboda umów.

  • 3. Data: 2009-11-02 18:38:04
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "Zbyszek" napisał:

    Zasilam konto za 25 zł, a na 'wygadanie całej tej kasy' mam załóżmy 30
    dni - co to za bzdura !?!!!!!!!!!!
    Moje pieniądze, które na siłę muszę wydać w określonym przez operatora
    terminie. Złodziejstwo!

    =====================================

    No pewnie! Złodziejstwo. Załóż sobie telefon stacjonarny z TPSA i zapłacisz
    na dzień dobry 45,- zł miesięcznie bez kosztów rozmowy. A operator GSM ma
    trzymać Twój numer bezterminowo za darmo?

    Remek

  • 4. Data: 2009-11-02 18:38:29
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "Zbyszek"

    > Ich szczęście, że nie znam się na tym, że czas mi nie pozwala.

    Ale czas na pisanie o sprawach, którymi UKE/UOKiK już się zajmują to masz?

    Maciek.

  • 5. Data: 2009-11-02 18:41:08
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Zbyszek" <o...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
[...]

    Podpowiedź : znajdź operatora, który tego nie robi i bierz usługi od niego.

  • 6. Data: 2009-11-02 19:31:52
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    >Ja podpiszę się pod tym obiema rękoma ;)

    i pewnie jeszcze dziesiecioma palcyma ?

  • 7. Data: 2009-11-02 19:36:39
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 2 Nov 2009 10:28:42 -0800 (PST), Zbyszek napisał(a):

    > Jakim prawem operatorzy GSM blokują niewykorzystane środki z doładowań
    > telefonów komórkowych?!
    >
    > Zasilam konto za 25 zł, a na 'wygadanie całej tej kasy' mam załóżmy 30
    > dni - co to za bzdura !?!!!!!!!!!!

    Ciesz się że nie masz telefonu w Orange!
    Bo tam operator nie tylko blokuje kasę, ale nawet zeruje konto!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 8. Data: 2009-11-02 19:55:34
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Zbyszek" napisał:

    > Zasilam konto za 25 zł, a na 'wygadanie całej tej kasy' mam
    > załóżmy 30 dni - co to za bzdura !?!!!!!!!!!!

    Ładuj po 5 dych - będziesz miał 3 miesiące!!!111jedenjedenjeden

    > ktoś ma takie możliwości by rozpowszechnić ten złodziejski proceder?

    Przeanalizuj powyższe zdanie na spokojnie i pomyśl, czy na pewno o to Ci
    chodziło. A na przyszłość nie używaj konstrukcji, których znaczenia nie
    jesteś w stanie ogarnąć.

    > Ja podpiszę się pod tym obiema rękoma ;)

    Wygląda na to, że już się podpisałeś. Jedną ręcą na liście płac P4, drugą
    CenterNetu.
    Szczęść Boże!!!111jedenjedenjeden

    JoteR

  • 9. Data: 2009-11-03 07:12:57
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Zbyszek pisze:
> [...]
    > dni - co to za bzdura !?!!!!!!!!!!
    > Moje pieniądze, które na siłę muszę wydać w określonym przez operatora
    A kablówka Panie to co? ja w zeszłym miesiącu wcale nie oglądałem
    telewizorni, a kasy nie oddadzą!
    Wczoraj byłem w carrefurze, kupiłem takie miesko. Wiecie co? tam jest
    napisane ze musze je zjeść do "barbórki", a ja chciałem na świeta...

    Sami złodzieje w około.....

    ToMasz

    PS taraz na poważnie. 50zł, 3 kumpil, usługa: przelew sms+pultipop, i
    dzwonicie na or+stacj. po (teoretycznie) 6zł na miesiac

  • 10. Data: 2009-11-03 11:49:45
    Od: "bagno" <w...@o...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A kablówka Panie to co? ja w zeszłym miesiącu wcale nie oglądałem
    > telewizorni, a kasy nie oddadzą!

    Tylko, ze przy kablowce wykupujesz usluge na jakis czas i juz nie ma
    dodatkowych kosztow. A przy telefonie nie dosc, ze sie placi za rozmowe
    to jeszcze jest ograniczony czas na wykorzystanie tego. To juz wole zeby
    bylo drozej (bo na pewno by bylo) i bez limitu czasu.