  • 31. Data: 2009-11-05 16:32:28
    Temat: Re: Od jutra nielimitowane dzwonienie w Play Fresh z wybranym numerem
    Od: uzytkownik <b...@u...pl>

    SDD pisze:

    > ... wiedziec bedziemy to dopiero w grudniu.

    wiemy to już dziś.. że zacytuję rzecznika PLAY:

    "Jeśli jednak w kolejnym miesiącu klient nie doładuje się kwotą 30 zł
    niestety nie może korzystać z promocji darmowy numer. Mimo to numer
    jest cały czas zapamiętany w naszym systemie. Jeżeli nie chcemy w danym
    miesiacu gadać non stop z konkretną osobą a chce od czasu do czasu
    zadzwonić w ramach pakietu 100 minut koniecznie należy dezaktywować
    promocję kodem *111*10*2#. Dezaktywacja następuje z końcem miesiąca
    kalendarzowego - zatem najlpiej robić to ostatniego dnia miesiąca. Po
    dezaktywacji rozmowy również z dotychczasowym darmowym numerem będą
    rozliczane z pakietu 100 minut o ile taki jest włączony."

  • 32. Data: 2009-11-05 19:36:30
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" <b...@u...pl> napisał w wiadomości

    > wiemy to już dziś.. że zacytuję rzecznika PLAY:

    Dzieki. Czyli 30.11 trzeba bedzie zadecydowac, czy 1.12 doladowac i gadac,
    czy wylaczyc.
    A ciekawe, czy - jesli 30.11 wylacza a od 1.01 bede chcial wlaczyc, to czy
    ni ebede musial placic 5 zl za wprowadzenie numeru?
    No i poza tym jest w sumie platna furtka - jesli ktos zapomni wylaczyc
    uslugi a nie bedzie chcial placic 29 groszy za minute z dotychczas darmowym
    numerem, to moze za 5 zl wprowadzic jakis inny numer. Oczywiscie manewr
    odwrotny to bedzie kolejne 5 zl.
    No ale niektorzy placza, ze aktywacja kosztowac powinna 10 zl, wiec to
    bedzie taki surogat tej oplaty :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 33. Data: 2009-11-06 15:30:14
    Od: uzytkownik <b...@u...pl>

    SDD pisze:
    > Czyli 30.11 trzeba bedzie zadecydowac, czy 1.12 doladowac i gadac,
    > czy wylaczyc.

    właśnie tak się zastanawiam czy jeżeli ktoś chce z usługi korzystać
    tylko miesiąc to nie warto zamówić ją... i np. następnego dnia
    wypowiedzieć... przecież w myśl regulaminu wyłączą ją dopiero z końcem
    miesiąca.. ;)

  • 34. Data: 2009-11-06 15:51:35
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu uzytkownik tak oto obwieścił(a):

    > przecież w myśl regulaminu wyłączą ją dopiero z końcem miesiąca.. ;)

    :)
    A gdzie ten regulamin jest bom ślepy.

    BTW.

    Jak to w końcu jest.

    Trzeba:
    "Aby skorzystać z promocji wystarczy jedynie spełnić 2 warunki: doładować
    się kwotą minimum 30 zł"

    czy można na raty bo :
    "Suma doładowań brakująca do uruchomienia promocji Darmowy numer. Doładuj
    się za brakującą kwotę, wybierz *111*10*1# i wpisz numer wybranego
    użytkownika."

    Chce właśnie doładować i widzę że mogę 20zł i już bonus mnie obejmie (żebym
    za dużo im nie dał bo wyjątkowym sknerusem jestem ;) )
    To więc jak to jest?

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 35. Data: 2009-11-06 15:55:23
    Od: uzytkownik <b...@u...pl>

    Piotr M pisze:

    > Chce właśnie doładować i widzę że mogę 20zł i już bonus mnie obejmie (żebym
    > za dużo im nie dał bo wyjątkowym sknerusem jestem ;) )
    > To więc jak to jest?

    nie jestem pewien ale też mam takie podejrzenie że można na raty....
    może ktoś to potwierdzi lub wykluczy...

  • 36. Data: 2009-11-07 01:25:03
    Temat: Re: Od jutra... pulapka zastawiona przez Play.
    Od: "Jacik" <x...@o...pl>

> [...]
    > dezaktywacji rozmowy również z dotychczasowym darmowym numerem będą
    > rozliczane z pakietu 100 minut o ile taki jest włączony."

    Ale pułapkę zastawili.
    Przy braku doładowania 30 zł dotychczas bezpłatny numer
    rozliczany będzie po 29 gr/min pomimo, że posiada się
    pakiet 100 min. Aby tak nie było należy dezaktywować numer.

  • 37. Data: 2009-11-07 14:28:05
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacik" <x...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rozliczany będzie po 29 gr/min pomimo, że posiada się
    > pakiet 100 min. Aby tak nie było należy dezaktywować numer.

    Pierwsza na świecie pułapka o której trąbi się jak można najgłośniej i
    wszystkich
    uprzedza jak jej uniknąć.