  • 1. Data: 2009-11-03 18:30:42
    Temat: Blueconnect z netbookiem
    Od: Pawel <l...@p...pl>

    Witam serdecznie

    Czy ktoś z Was skorzystał z promocji Ery blueconnect z netbookiem?
    Miałem zamiar kupić iplusa, ale Era wyskoczyła ze swoją nową promocją i
    chyba pójdę do nich. Dla mnie modem z kartą, a dla żonki będzie netbook.
    Chodzi mi głównie o pracę z N130 (i resztą netbooków) - na małe kobiece
    dłonie będzie ok? :)
    Żeby nie było OT - w Szczecinie i w Koszalinie Era ma zasięg dobry, więc
    problemów z internetem nie będzie, ale może ktoś używał tego w okolicach
    Drawska Pomorskiego (Przytoń, Ostrowice, etc) - byśmy mieli dostęp do sieci
    na urlopie od razu ;)

    Paweł 'wonski' Bohdal
    GG # 1236285 LRU # 275820
    Your mouse has moved.
    Windows must be restarted for the change to take effect.

  • 2. Data: 2009-11-04 00:47:38
    Temat: Re: Blueconnect z netbookiem
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    Pawel pisze:
> [...]
    > chyba pójdę do nich. Dla mnie modem z kartą, a dla żonki będzie netbook.
    > Chodzi mi głównie o pracę z N130 (i resztą netbooków) - na małe kobiece

    A nie taniej wyjdzie Ci kupienie powyzszych osobno :P

    p.
    --
    www.ogloszenia.krakow.pl

  • 3. Data: 2009-11-04 07:39:13
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    perszing wrote:

    > A nie taniej wyjdzie Ci kupienie powyzszych osobno :P

    W ofercie prywatnej to jest zakup na wysokooprocentowane raty ;-)
    Natomiast w biznesowej... Masz gdzieś za 50 zł miesięcznie transfer 4 GB?

    http://www.era.pl/pl/biznes/taryfy/internet/blueconn
    ect/bc_notebook

    M.

    PS. Oczywiście oprócz Multimo :-)

  • 4. Data: 2009-11-04 13:53:05
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Pawel" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > problemów z internetem nie będzie, ale może ktoś używał tego w okolicach
    > Drawska Pomorskiego (Przytoń, Ostrowice, etc) - byśmy mieli dostęp do

    w okolicach drawska pomorskiego era ma dość kiepski zasięg.... tam najlepiej
    sprawowała mi się karta plusa

  • 5. Data: 2009-11-06 11:58:41
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > W ofercie prywatnej to jest zakup na wysokooprocentowane raty ;-)
    > Natomiast w biznesowej... Masz gdzieś za 50 zł miesięcznie transfer 4 GB?

    W Play - 5GB za 45zł

  • 6. Data: 2009-11-06 15:44:00
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Jeremiasz wrote:

    > W Play - 5GB za 45zł

    A i owszem, jak jadę koleją żelazną z Warszawy do Łodzi, Play zachowuje
    się bardzo dobrze, chyba nawet najlepiej z całej B4. Jednak na trasie do
    Gdańska, Krakowa czy Katowic mogę o Playu zapomnieć.
    Jakieś inne propozycje?