  • 31. Data: 2011-03-01 10:54:56
    Temat: Re: Od jutra można jeździć bez świateł w dzień
    Od: "Kresowiak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Sahim <n...@g...com> napisał(a):

    > W chwili obecnej jazda bez świateł (w sytuacji kiedy większość ma światła
    > włączone) jest niebezpieczna!
    > Po prostu nieoświetleni nie rzucają się w oczy skoro wiadomo że wszystko co
    > jedzie powinno świecić.
    > Nie trzeba chyba długo myśleć żeby to zrozumieć..
    >
    > S.

    W dzień każdy samochód jest oświetlony...

  • 32. Data: 2011-03-01 11:02:06
    Od: "Kresowiak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > W ktorych wielu zachodnich ?
    >
    > W jednej Austrii owszem, w reszcie albo ciagle trzeba, albo nigdy nie
    > bylo nakazu.
    >
    > Z dyrektywy sie unia nie wycofala i nowe samochdy beda mialy
    > obowiazkowe dzienne.
    >
    > J.

    Chorwacja jeszcze wycofała.

  • 33. Data: 2011-03-01 11:05:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > bylo nakazu.
    >
    > Z dyrektywy sie unia nie wycofala i nowe samochdy beda mialy

    Ale to nie to samo.
    Niech sie diodki same z siebie swieca, czort z nimi.
    Ale na swiatlach mijania jezdzic w dzien sensu nie ma, wiec obowiazku
    równiez ma nie byc i juz.

  • 34. Data: 2011-03-01 11:13:54
    Od: Krzysiek Niemkiewicz <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2011-03-01 10:21, flower pisze:

    > Zupełnie jakbym czytał badania że mleko krowie jest szkodliwe dla zdrowia.

    Bo w nadmiarze jest. Czy widziałeś jakiekolwiek inne ssaki pijące mleko
    po odstawieniu od cyca?
    http://www.noni.com.pl/pacjent_nalogi3.html
    http://www.medserwis.pl/nm.asp?p=6176,1,1686,92017

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 35. Data: 2011-03-01 11:14:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 01 Mar 2011 11:13:54 +0100 osobnik zwany Krzysiek
    Niemkiewicz wystukał:

    > Bo w nadmiarze jest.

    w nadmiarze to nawet woda jest szkodliwa.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 36. Data: 2011-03-01 11:27:27
    Od: Krzysiek Niemkiewicz <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2011-02-28 21:43, Kresowiak pisze:
    > Wprawdzie nakaz jeszcze obowiązuje, ale ponieważ został zaskarżony do
    > Trybunału Konstytucyjnego, sądy w takach sytuacjach zwykle odraczają
    > postępowanie, czekając na werdykt.
    > Nie wiem jak Wy, ale ja od jutra zamierzam nie przyjąć mandatu.
    > Poinformujcie o tym rodzinę i znajomych, że jest taka możliwość.

    Ja na wszelki wypadek poczekam, aż formalnie zniosą - nie bedę się z
    koniem za łeb targał w razie co.
    A tak a propos samego nakazu - wszyscy światłomaniacy się uczepili
    argumentu, że oświetlony samochód jest bardziej widoczny. No cóż -
    argument bardzo wygodny, bo rzeczywiście jest. Ale czy ktoś robił
    badania, czy nieoświetlony samochód w dzień jest niewystarczająco
    widoczny? Bo jeżeli jedynym argumentem jest zwiększenie widoczności, to
    jest jeszcze kilka lepszych sposobów - np. migające koguty i sygnały
    dźwiękowe...

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 37. Data: 2011-03-01 11:41:40
    Od: "Kresowiak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Krzysiek Niemkiewicz <[moje_inicjaly]@post.pl> napisał(a):

> [...]
    > widoczny? Bo jeżeli jedynym argumentem jest zwiększenie widoczności, to
    > jest jeszcze kilka lepszych sposobów - np. migające koguty i sygnały

    A tak naprawdę to samochód wcale nie jest widoczny lepiej. Widoczne są jego
    światła. Niby to samo, a jednak nie, bo wprowadza to zaburzenia w ocenie
    odległości do pojazdu i jego prędkości.
    Czy to jest lepiej?

  • 38. Data: 2011-03-01 11:48:15
    Od: Laisar <k...@o...pl>

    On 1 Mar, 11:13, Krzysiek Niemkiewicz <"[moje_inicjaly]"@post.pl>
    wrote:

    > Czy widziałeś jakiekolwiek inne ssaki
    > pijące mleko po odstawieniu od cyca?

    W kwestii formalnej: a które inne _potrafią_ doić mleko? <<<:

    To może nie powinniśmy się też ubierać, bo zwierzęta tego nie robią?

    Nie gotować, nie czytać, nie jeździć autami? d:

    A co z tymi rzeczami, które robią tylko niektóre zwierzęta - czy mycie
    zębów jest dozwolone, bo robią to jakieś małpy? Ale rąk nie myją - to
    może my też powinniśmy zrezygnować? Tym bardziej, że większość braci
    mniejszych w ogóle ich nie ma...

    MSZ analogie między ludźmi a zwierzętami są jednak w większości
    naprawdę OKDR...

  • 39. Data: 2011-03-01 11:52:27
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Niemkiewicz" <"[moje_inicjaly]"@post.pl> napisał w
    wiadomości news:4d6cc6a4$1@news.home.net.pl...

    > Bo w nadmiarze jest. Czy widziałeś jakiekolwiek inne ssaki pijące mleko
    > po odstawieniu od cyca?

    Tak. Koty.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 40. Data: 2011-03-01 11:55:46
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 1 Mar 2011 11:52:27 +0100, flower wrote:
    >Użytkownik "Krzysiek Niemkiewicz" <"[moje_inicjaly]"@post.pl> napisał w
    >
    >Tak. Koty.

    W naturze ?

    Koty genetycznie przystosowane do spozywania malych gryzoni w calosci.
    Lacznie z futrem, koscmi i pazurami.

    J.