  • 21. Data: 2011-03-01 10:14:30
    Temat: Re: Od jutra można jeździć bez świateł w dzień
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "DJ" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ikh335$52d$1@news.onet.pl...
    Nie dalej jak dzisiaj rano malo w takiego nie walnalem. Blady
    > swit, szary samochod bez swiatel wyjezdzajacy sposrod innych zaparkowanych
    > samochodow i dosc ostre hamowanie z mojej strony. Jechalem wolno, bo to
    > byla droga osiedlowa. Gdyby mial wlaczone swiatla zauwazylbym go sporo
    > wczesniej.

    zaraz Ci powiedzą że jeździsz niebezpiecznie i nie patrzysz na drogę :)

  • 22. Data: 2011-03-01 10:18:29
    Temat: Re: Od jutra mo na je dzi bez wiate w dzie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 28 Feb 2011, G Nowak wrote:

    > W Szkocji nie pala swiatel dopoki widza dokad jada.
    > W efekcie ja stracilem znizke bo wycofalem w krowe w grafitowym gracie.

    Z czystej logiki wychodzi że się wychyliłeś - nie widziałeś dokąd
    jedziesz ;>
    Jeśli sugerujesz co innego, to następnym krokiem będzie pakowanie
    aut w kamizelki odblaskowe.

    pzdr, Gotfryd

  • 23. Data: 2011-03-01 10:21:46
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "szufla" <p...@p...pr> napisał w wiadomości

    > Tez niewiele potarfisz napisac.
    > Moze racz zauwazyc, ze w wielu krajach zachodnich zniesiono nakaz jazdy na
    > swiatlach. Pewnie zrobiono to tak bez sensu, przyklad Austrii:
    <ciach>

    Zupełnie jakbym czytał badania że mleko krowie jest szkodliwe dla zdrowia.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 24. Data: 2011-03-01 10:23:02
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    DJ <d...@p...onet.pl> wrote:
    > samochodow i dosc ostre hamowanie z mojej strony. Jechalem wolno, bo to byla
    > droga osiedlowa. Gdyby mial wlaczone swiatla zauwazylbym go sporo wczesniej.

    Powiem Ci, że dopiero Twój post mnie przekonał, że jazda cały rok na
    światłach może być niebezpieczna - do tej pory traktowałem to jako odbijanie
    piłeczki na siłę. Ale jeżeli rzeczywiście, aby zachować ostrożność, ktoś
    wymaga żeby wszelkie poruszające się obiekty świeciły (tylko co z pieszymi,
    dziećmi, rowerami, wózkami i choćby takimi psami?), to takie przyzwyczajenie
    i "nabyte doświadczenie" jest po prostu niebezpieczne. Tym bardziej, że
    miało to miejsce na osiedlówce, gdzie poruszających się nieświecących
    obiektów może być sporo.

    wit

  • 25. Data: 2011-03-01 10:24:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 1 Mar 2011, szufla wrote:

    [...cytuje...]
    > odnotowano wzrost liczby wypadków
    > z udziałem motocyklistów. W Polsce liczba ta wzrosła nagle aż o 16,8 %,
    > a zabitych motocyklistów o 40 % (!), mimo że nie zanotowano gwałtownego
    > wzrostu liczby zarejestrowanych motocykli. Co więcej, fakt ten jest pomijany
    > w oficjalnych publikacjach policji i rządu,

    ...skąd my to znamy...

    > w których kładzie się za to
    > nacisk na spadek liczby wypadków w pewnych kategoriach o ... 0,5 %

    Czy wśród tych kategorii są stłuczki?
    Bo w polityce często spotyka się "przeniesienie akcentów z naciskiem
    na wyniki statystyczne" - np. b. niski poziom progu zawartości alkoholu
    pozwala wyłapać wielu przestępców, za to skutecznie zamazuje dane
    o ilości tych co mieli >0,2% i >0.3%

    pzdr, Gotfryd

  • 26. Data: 2011-03-01 10:25:44
    Od: PaPi <...@...3>

    > Tez niewiele potarfisz napisac.
    > Moze racz zauwazyc, ze w wielu krajach zachodnich zniesiono nakaz jazdy na
    > swiatlach. Pewnie zrobiono to tak bez sensu, przyklad Austrii:

    Nie tego dotyczyla glupota watkotworcy.
    Nie ma zadnej praktyki zawieszania postepowania sadowego gdy czesc prawa
    trafia do TK.

  • 27. Data: 2011-03-01 10:29:17
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    Sahim <n...@g...com> wrote:
    > W chwili obecnej jazda bez świateł (w sytuacji kiedy większość ma światła
    > włączone) jest niebezpieczna!
    > Po prostu nieoświetleni nie rzucają się w oczy skoro wiadomo że wszystko co
    > jedzie powinno świecić.

    I to jest właśnie niebezpieczne przyzwyczajenie bo, niestety, nie wszystko
    co ci może wejść/wjechać pod koła bywa pięknie oświetlone.

    I tu też nie trzeba długo myśleć żeby to zrozumieć.

    wit

  • 28. Data: 2011-03-01 10:36:33
    Temat: Re: Od jutra mo?na jeOEdziae bez ?wiate? w dzień
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 01 Mar 2011 09:54:53 +0100 osobnik zwany szufla
    wystukał:

    możesz te wiele wymienić?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 29. Data: 2011-03-01 10:50:45
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 1 Mar 2011 10:00:38 +0100, BaX wrote:

    >No to może powinni ZAKAZAĆ jazdy na światłach w dzień? LOL

    Kto wie ..

    J.

  • 30. Data: 2011-03-01 10:52:28
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 1 Mar 2011 09:54:53 +0100, szufla wrote:
    >Moze racz zauwazyc, ze w wielu krajach zachodnich zniesiono nakaz jazdy na
    >swiatlach. Pewnie zrobiono to tak bez sensu, przyklad Austrii:

    W ktorych wielu zachodnich ?

    W jednej Austrii owszem, w reszcie albo ciagle trzeba, albo nigdy nie
    bylo nakazu.

    Z dyrektywy sie unia nie wycofala i nowe samochdy beda mialy
    obowiazkowe dzienne.

    J.