  • 211. Data: 2011-03-02 11:15:36
    Temat: Re: [OT] Od jutra można jeździć bez świateł w dzień
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-03-02 09:17, flower pisze:
    [...]
    > Więc i ty to żryj. Dużo ssaków tak robi.

    Tej wypowiedzi też się później wyprzesz, czy stwierdzisz, że ja to
    napisałem?

    [...]
    > Pokaż gdzie. Bo ja widzę coś zupełnie odwrotnego. To ty stawiasz za wzór
    > cielaka.
    > Tak samo jest to głupie jak stwierdzenie że jak dla cielaka coś jest złe, to
    > i dla człowieka. Nie są to równoważne stwierdzenia, ale tak samo głupie.

    Proszę bardzo:
    Moja wypowiedź: "...Owszem, człowiek odrobinę się do tego przystosował,
    więc negatywne skutki są mniejsze, ale nadal są..."

    Twoja odpowiedź: "...gdyby nie było niczego korzystnego to cielaki na
    wodzie by rosły..."

    A.

  • 212. Data: 2011-03-02 11:23:38
    Temat: Re: Od jutra można jeździć bez świateł w dzień
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-03-02 10:52, wit pisze:

    > Rany, potwierdzasz tylko to co napisałem wczesniej: Ty zamierzasz zwracać
    > uwagę tylko na coś co świeci? Nieźle się dzieje...

    A Ty potwierdzasz, że nie potrafisz czytać.

    A.

  • 213. Data: 2011-03-02 11:33:06
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    Arek <a...@a...pl> wrote:
    > Ale coś co porusza się z dużą prędkością w miejscu gdzie teoretycznie
    > nie powinno go być (samochód jadący z naprzeciwka na Twoim pasie), jest
    > chyba bardziej niebezpieczne niż np. drzewo, pieszy, rowerzysta obok
    > drogi, które można relatywnie łatwo wyminąć?

    Zabawne, jakoś jednak jestem przekonany, że szybciej zauważę jadący moim
    pasem (w dzień!) nieoświetlony samochód niż pieszego czy rowerzystę na
    dróżce osiedlowej obstawionej zaparkowanymi samochodami. Postuluję czapki z
    kogutami, koguty mogą być zielone.

    Już pomijam fakt, że dla pieszego to JA mogę być niebezpieczny (bo w
    samochodzie) niż on dla mnie, a czy ktoś mi zagwarantuje, że to ON mnie
    zauważy bo mam światła a on nie? Nie, nikt mi tego nie zagwarantuje i to JA,
    mimo wszystko, muszę uważać na nieoświetlonego pieszego. Tylko po co w takim
    razie robić osobną klasę obiektów oświetlonych.

    wit

  • 214. Data: 2011-03-02 11:40:00
    Od: "Kresowiak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Arek <a...@a...pl> napisał(a):

    > Tak właśnie myślałem. A czy nie uważasz, że awaryjne to również głupota?
    > Tyle migających żarówek. Efekt taki, że człowiek normalnie stojącego
    > samochodu na poboczu nie widzi bo nie miga z każdej strony. A co dopiero
    > pieszy i rowerzysta też oni nie migają. Te światła są chyba najbardziej
    > niebezpieczne. Nie uważasz tak samo?
    >
    > A.

    Tyle, że awaryjne to coś wyjatkowe, co widzi się raz na dzień, światła stop
    również zbyt długo się nie świecą.
    A może się domyslisz skąd teraz więcej najechań na tył samochodu?

  • 215. Data: 2011-03-02 11:40:15
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    Arek <a...@a...pl> wrote:
    > A Ty potwierdzasz, że nie potrafisz czytać.

    Ale co? Całą swoją mądrość zawarłeś w "zamierzasz zatrzymywać się przed
    każdym zaparkowanym"? Bo jak tak to co tu komentować? Napisz coś z sensem.
    Nikt nie zamierza zatrzymywać się przed każdym zaparkowanym ale zamierza
    uważać na wszelkie hmm... "możliwe zagrożenia" a nie jedynie na te świecące.

    wit

  • 216. Data: 2011-03-02 12:35:26
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był sobie taki dzień: 1 marzec (wtorek), gdy o godzinie 15:20
    *Kresowiak* naskrobał(a):

    > W krajach Afryki Północnej nie ma prawie w ogóle przejść dla pieszych, ludzie
    > mimo to przechodzą przez jezdnię i raczej nie ma specjalnie dużo wypadków z
    > tego powodu.

    jak doszedłeś do tego wniosku??

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2011-03-02 12:33:55

  • 217. Data: 2011-03-02 12:41:54
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Rozumiem, że drapieżniki, żywiące się mięsem, zjadają same siebie?

    Wiem że tak rozumiesz. Nie pisz już tego "rozumiem" o każdym debilizmie
    który wymyślisz, dobra?

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 218. Data: 2011-03-02 12:45:44
    Od: "flower" <f...@w...pl>

> [...]
    > więc negatywne skutki są mniejsze, ale nadal są..."
    >
    > Twoja odpowiedź: "...gdyby nie było niczego korzystnego to cielaki na

    Łżesz w żywe oczy. Skoro w odpowiedzi pisałem o czymś korzystnym, to i ty
    pisałeś o czymś korzystnym. Przytocz TĘ swoją wypowiedź, to zobaczymy na co
    odpowiadałem.
    Poza tym znów mieszasz pojęcia: mieć coś korzystnego, oraz bycie dobrym dla
    kogoś/czegoś. Przykład ekstremalny: eksperymenty medyczne na ludziach nie
    były niczym dobrym, ale korzyści z nich były.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 219. Data: 2011-03-02 15:01:57
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

    > Takie kreski to może sobie każdy narysować, powołać się na jakieś źródło,
    > po czym stwierdzić, że każdy może sobie sam to zweryfikować.

    Prosze bardzo, poniewaz bredzisz z braku argumentow to zweryfikowalem dane
    zabitych z lat 2006/2007 ze strony policji specjalnie dla ciebie jasnie
    panie:
    Zabici w 2006 - 5243
    Zabici w 2007 - 5583
    http://www.policja.pl/palm/pol/8/21830/Wypadki_drogo
    we_w_Polsce_w_2007_r.html
    a teraz naloz na wykres i sprawdz czy sie zgadza. Zadowolony ? Mam nadzieje,
    ze reszte potrafisz sam odszukac czy trzeba pokazac palcem jak dziecku ?
    Mam nadzieje, ze uznasz raport policji za wiarygodny :)

    sz.

  • 220. Data: 2011-03-02 15:17:27
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl>

    > Ja mam konkrety.
    > Zmienię swoje poglądy w takim przypadku, gdy ktoś
    > udowodni, że uległ wypadkowi, bo go ktoś oślepił w dzień
    > (prawidłowo ustawionymi światłami),.

    Jego ? Chyba tego kto spowodował i np na niego najechał