  • Data: 2011-03-01 10:24:56
    Temat: Re: Od jutra można jeździć bez świateł w dzień
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 1 Mar 2011, szufla wrote:

    [...cytuje...]
    > odnotowano wzrost liczby wypadków
    > z udziałem motocyklistów. W Polsce liczba ta wzrosła nagle aż o 16,8 %,
    > a zabitych motocyklistów o 40 % (!), mimo że nie zanotowano gwałtownego
    > wzrostu liczby zarejestrowanych motocykli. Co więcej, fakt ten jest pomijany
    > w oficjalnych publikacjach policji i rządu,

    ...skąd my to znamy...

    > w których kładzie się za to
    > nacisk na spadek liczby wypadków w pewnych kategoriach o ... 0,5 %

    Czy wśród tych kategorii są stłuczki?
    Bo w polityce często spotyka się "przeniesienie akcentów z naciskiem
    na wyniki statystyczne" - np. b. niski poziom progu zawartości alkoholu
    pozwala wyłapać wielu przestępców, za to skutecznie zamazuje dane
    o ilości tych co mieli >0,2% i >0.3%

    pzdr, Gotfryd