  • Data: 2011-03-01 12:04:00
    Temat: Re: Od jutra mo?na je?dzi? bez ?wiate? w dzie?
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-01 10:13, wit pisze:

    > Ale historia miała miejsce na osiedlowym parkingu gdzie nikt nie zasuwał>
    > 100km/h. Więc nie przesadzajmy.

    Ktoś pisał o ogólnie o sytuacji na drodze więc napisałem równie ogólnie.

    A co do osiedli i pieszych. Piesi lubią przechodzić wszędzie gdzie się
    da, niekoniecznie po pasach i niekoniecznie rozglądając się na wszystkie
    strony. Oświetlony samochód jednak ułatwia pieszemu dostrzeżenie w porę
    niebezpieczeństwa. Łatwiej pieszemu dać krok w tył, niż tonie żelastwa
    zatrzymać się nawet z 50km/h w miejscu.

    A.