  • 111. Data: 2011-03-01 14:54:08
    Temat: Re: Od jutra można jeździć bez świateł w dzień
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:ikit87$c87$1@inews.gazeta.pl...

    > Owszem, człowiek odrobinę się do tego przystosował, więc negatywne
    > skutki są mniejsze, ale nadal są. Natomiast nie ma niczego korzystnego w
    > mleku więc po co się truć?

    Na pewno chciałeś to dokładnie napisać? Bo moim zdaniem to zdanie jest
    idiotyczne bez dodatkowych komentarzy, z prostego powodu: gdyby nie było
    niczego korzystnego to cielaki na wodzie by rosły.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 112. Data: 2011-03-01 14:55:56
    Temat: Re: Od jutra można je?dzić bez ?wiateł w dzień
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-03-01 14:42, flower pisze:

    > ssaki

    > Koty.

    Masz jakieś źródło tej informacji? Bo trochę poszukałem i nigdzie nie
    wyczytałem aby te zwierzęta w naturze piły choć gram mleka (poza mlekiem
    matki oczywiście). Są doskonałymi łowcami, ale o mleku nic.

    Natomiast na jakieś stronie wyczytałem, że koty karmione "ludzkim"
    jedzeniem, czy m.in. mlekiem, zapadały także na ludzkie choroby m.in:
    artretyzm, łysienie, utrata zębów, marskość wątroby, choroby
    degeneracyjne mózgu i rdzenia kręgowego.

    Pozdrawiam,
    A.

  • 113. Data: 2011-03-01 14:58:23
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 01 Mar 2011 14:55:56 +0100, Arek wrote:
> [...]
    >artretyzm, łysienie, utrata zębów, marskość wątroby, choroby
    >degeneracyjne mózgu i rdzenia kręgowego.

    A probka porownawcza byla ?
    Moze po prostu zwierzaki w naturze nie dozywaja takich problemow ?

    J.

  • 114. Data: 2011-03-01 15:02:00
    Temat: Re: Od jutra mo?na je?dzi? bez ?wiate? w dzie?
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Jeżeli opierasz decyzję
    > "jechać/nie jechać" na światłach widocznych przez szyby innych samochodów
    > jednak będzie to jak najbardziej możliwe.

    Inteligentny czlowiek podejmuje decyzje w oparciu o wiele elementow. I kazdy
    element, ktory moze pomoc w podjeciu tej wlasciwej jest mile widziany.

    DJ

  • 115. Data: 2011-03-01 15:02:21
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    > Masz jakieś źródło tej informacji? Bo trochę poszukałem i nigdzie nie
    > wyczytałem aby te zwierzęta w naturze piły choć gram mleka (poza mlekiem
    > matki oczywiście). Są doskonałymi łowcami, ale o mleku nic.

    Ale dlaczego w naturze? Pytanie było jasno i prosto sformułowane.
    A z drugiej strony to chyba ciężko powiedzieć co to jest środowisko
    naturalne dla udomowionego zwierzęcia.

    W ogóle cały ten wątek nie powinien istnieć, bo w naturze ludzie nie jeżdżą
    samochodami ani nie używają komputerów.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 116. Data: 2011-03-01 15:09:26
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Ja widzę, co zresztą napisałem. Tobie są do tego potrzebne światła.
    > Tylko fakty jest takie, że bazowanie na sztucznym wyróżniku prędzej czy
    > później cię zgubi. Bo normalny wyróżnik auta będącego w ruchu jest jeden:
    > ono
    > się RUSZA!

    A jaki jest wyroznik przejscia dla pieszych?
    Pytam, bo sa zwykle znaki poziome plus pionowe, a ostatnio coraz czesciej do
    tego dochodza migajace swiatla nad przejsciem. Ktory z tych wyroznikow jest
    normalny, a ktory nie? I moze warto zglosic wniosek racjonalizatorski o
    usuniecie tych nienormalnych?
    A swoja droga po co przejscia dla pieszych? Przeciez kazdy kierowca i tak
    widzi, ze idzie pieszy i moze go przepuscic.

    DJ

  • 117. Data: 2011-03-01 15:11:22
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-03-01 14:21, J.F. pisze:

    > Ale lubia.

    Tak, ale to średnio istotne dla dyskusji - u mnie jeden z kotów bardzo
    lubi pić wodę z garnka z surowymi ziemniakami, drugi np. bardzo lubi
    surowe ogórki. Pies np. lubi zielony agrest, piwo i białą czekoladę :)

    > Tylko ze normalnie to raczej nie doily krow :-)

    Tak szczerze to normalnie mało kto z ludzi doi krowy :)

  • 118. Data: 2011-03-01 15:14:03
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Podobnie jak kazdy średnio rozgarnięty kierowca wie, że nie należy
    > wymuszac
    > pierwszeństwa przy właczaniu się do ruchu. I że to nie ważne czy ma
    > światła
    > czy nie.

    Zwroc uwage, ze kazdy popelnia bledy i akurat w takiej sytuacji swiatla moga
    byc pomocne.

    > Jakby cię czytał, to jeszcze gotów byłby pomyslec, że ja włączy
    > wszystkie światła, to jednak może, bo światła pomogą mu uniknąc kolizji.

    Oczywiscie, ze pomoga. Wtedy zwroci na siebie uwage innych kierowcow i beda
    mogli oni w pore zareagowac.
    Jak sadzisz po co uprzywilejowane samochody uzywaja dodatkowych sygnalow
    swietlnych i dzwiekowych?

    DJ

  • 119. Data: 2011-03-01 15:18:50
    Od: "Kresowiak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    DJ <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Inteligentny czlowiek podejmuje decyzje w oparciu o wiele elementow. I kazdy
    > element, ktory moze pomoc w podjeciu tej wlasciwej jest mile widziany.

    Decyzja jest tak dobra, jak dobre jest najsłabsze kryterium, które na nią wpływa.
    A tak po ludzku, żebyś zrozumiał - co ci da, że nie zobaczysz świateł przez
    szybę? Twierdzisz, że i tak nie pojedziesz? To po co ci ta informacja?

  • 120. Data: 2011-03-01 15:19:09
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > I jeszcze jedno pytanie, tym razem teoretyczne - gdyby istniały światła,
    > które
    > oświetlają tylko drogę przed samochodem, ale nie widzą ich kierowcy z
    > przeciwka, to jazda w nocy byłaby bezpieczniejsza czy nie?

    Nie. Gdyby tak bylo to juz by ktos myslal o wprowadzeniu takiego
    rozwiazania. Problem techniczny? Nie sadze. Wystarczy zastosowac polaryzacje
    swiatel i szyby lub okulary z polaryzacja.

    DJ