  • 231. Data: 2011-03-03 00:49:45
    Temat: Re: Od jutra można jeździć bez świateł w dzień
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "Kresowiak" napisał w wiadomości news:ikjraf$b15$1@inews.gazeta.pl...

    > Np. profesora okulistyki z Wiednia.
    > http://www.polizeisv-wien.at/media/rundschau/Rundsch
    au%200708_10.indd.pdf
    > strona 56
    nie znam niemieckiego, więc każdy artykuł z DRL można mi podsuwać
    a i tak nie widzę możliwości olśnienia światłem reflektora, przy takiej
    lampie jaką jest słońce.

  • 232. Data: 2011-03-03 08:22:01
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Kresowiak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > empirycznie

    Chodził po krajach Afryki Północnej.
    Chodził nie po pasach i nikt go nie zabił

  • 233. Data: 2011-03-03 08:34:57
    Temat: Re: Od jutra mo na je dzi bez wiate w dzie
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > Z czystej logiki wychodzi że się wychyliłeś - nie widziałeś dokąd
    > jedziesz ;>
    > Jeśli sugerujesz co innego, to następnym krokiem będzie pakowanie
    > aut w kamizelki odblaskowe.

    Nie wychylilem tylko normalnie w babe cofnalem, po prostu bylem
    zmeczony, moze tez sie spieszylem za slabo spojrzalem w lusterko. Nie
    rozumiem, czemu posiadacze grafitowych i czarnych samochodow nie mieliby
    palic swiatel podczas kiepskiej pogody lub kiedy zaczyna robic sie
    ciemno. Przeciez to nic nie kosztuje ani nie boli a zaoszczedzilo by tej
    babie wymiane zderzaka, maski, blotnika i moze jeszcze czegos. Mi sie
    nic nie stalo.

  • 234. Data: 2011-03-03 08:45:25
    Od: "Kresowiak" <k...@W...gazeta.pl>

    G Nowak <g...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > ciemno. Przeciez to nic nie kosztuje ani nie boli a zaoszczedzilo by tej
    > babie wymiane zderzaka, maski, blotnika i moze jeszcze czegos. Mi sie

    Jak się jest zmęczonym, to się odpoczywa, bo na drugi raz zabijesz pieszego i
    wtedy tak przyjemnie już nie będzie.

  • 235. Data: 2011-03-03 08:48:28
    Od: "Kresowiak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    jerry <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl> napisał(a):

    > U=BFytkownik "Kresowiak" napisa=B3 w wiadomo=B6ci =
    > =3DB6wiat=3DB3o,=3D20
    > dzie=3DF1.

    > http://www.polizeisv-wien.at/media/rundschau/Rundsch
    au%200708_10.indd.pdf=

    > nie znam niemieckiego, wi=EAc ka=BFdy artyku=B3 z DRL mo=BFna mi =
    > podsuwa=E6
    > a i tak nie widz=EA mo=BFliwo=B6ci ol=B6nienia =B6wiat=B3em reflektora, =
    > przy takiej
    > lampie jak=B1 jest s=B3o=F1ce.

    To sobie przetłumacz. Nawet prymitywnym tłumaczem google wystarczy, żeby
    zrozumieć o co chodzi.
    No patrz, ty nie widzisz możliwości, a człowiek który zajmuje się tym zawodowo
    od kilkudziesięciu lat widzi - co za pech.
    Dlaczego polaczki zawsze muszą byc najmądrzejsze i sie na wszystkim znać?

  • 236. Data: 2011-03-03 09:09:17
    Temat: Re: [OT] Od jutra można jeździć bez świateł w dzień
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-03-02 12:45, flower pisze:

    > złe, to

    > Łżesz w żywe oczy. Skoro w odpowiedzi pisałem o czymś korzystnym, to i ty
    > pisałeś o czymś korzystnym. Przytocz TĘ swoją wypowiedź, to zobaczymy na co
    > odpowiadałem.

    Łżę przytaczając to co napisałeś? Pominąłem tylko, żenujący wstęp w
    Twojej wypowiedzi. Widzę, że już totalnie zagubiłeś się w tym co
    chciałeś napisać, napisałeś i myślałeś, że napisałeś.

    Pozdrawiam,
    Arek

  • 237. Data: 2011-03-03 11:26:48
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > Jak się jest zmęczonym, to się odpoczywa, bo na drugi raz zabijesz pieszego i
    > wtedy tak przyjemnie już nie będzie.

    Dwoch pieszych i rowerzyste na autostradzie, pozniej jeszcze wioslarza.

  • 238. Data: 2011-03-03 11:56:09
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

    > Dwoch pieszych i rowerzyste na autostradzie, pozniej jeszcze wioslarza.

    I po co pieprzysz bez sensu ? Ma racje, jestes zmeczony to zjedz na parking
    bo zasniesz i bedzie kilka trupow przez ciebie.

    sz.

  • 239. Data: 2011-03-03 12:11:33
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Łżę przytaczając to co napisałeś?

    OK, nie łżesz. Tylko manipulujesz. Nie napisałem tego w odpowiedzi na to co
    przytoczyłeś, tylko na inne brednie.
    Wiesz co, nie znajdziesz u mnie powoływania się że jak coś jest dobre dla
    zwierząt to i dla nas, a jak coś złe dla zwierząt to i dla nas. I na tym
    kończę. Reszta tej rozmowy to pierdolenie gościa który nie rozumie co pisze
    i co czyta.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 240. Data: 2011-03-03 12:20:18
    Od: Mario <c...@o...pl>

    On 2011-03-03 08:34, G Nowak wrote:

> [...]
    > rozumiem, czemu posiadacze grafitowych i czarnych samochodow nie mieliby
    > palic swiatel podczas kiepskiej pogody lub kiedy zaczyna robic sie

    Ależ powinni, nie tylko posiadacze ciemnych samochodów ale wszyscy.
    PODCZAS KIEPSKIEJ POGODY lub KIEDY ZACZYNA ROBIĆ SIĘ CIEMNO,
    a nie w słoneczny bezchmurny dzień. :-)

    pozdrawiam
    mario