    From: "flower" <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <ikhejg$f6q$1@inews.gazeta.pl> <ikiadh$sst$2@inews.gazeta.pl>
    <ikibvm$66r$1@inews.gazeta.pl>
    <4d6cba94$0$2447$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d6cc6a4$1@news.home.net.pl> <4d6cee31$1@news.home.net.pl>
    <ikit87$c87$1@inews.gazeta.pl>
    <4d6cfa69$0$2498$65785112@news.neostrada.pl>
    <ikj0ak$o11$1@inews.gazeta.pl>
    <4d6d064c$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <ikj1fd$sbg$1@inews.gazeta.pl>
    <4d6d0bfb$0$2457$65785112@news.neostrada.pl>
    <ikj61i$fql$1@inews.gazeta.pl>
    <4d6d1fa2$0$2447$65785112@news.neostrada.pl>
    <ikj8rs$qts$1@inews.gazeta.pl>
    <4d6dfcf6$0$2447$65785112@news.neostrada.pl>
    <ikl5c8$geo$2@inews.gazeta.pl>
    <4d6e2dd1$0$2502$65785112@news.neostrada.pl>
    <iknibd$k57$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: [OT] Od jutra można jeździć bez świateł w dzień
    Date: Thu, 3 Mar 2011 12:11:33 +0100

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:iknibd$k57$1@inews.gazeta.pl...

    > Łżę przytaczając to co napisałeś?

    OK, nie łżesz. Tylko manipulujesz. Nie napisałem tego w odpowiedzi na to co
    przytoczyłeś, tylko na inne brednie.
    Wiesz co, nie znajdziesz u mnie powoływania się że jak coś jest dobre dla
    zwierząt to i dla nas, a jak coś złe dla zwierząt to i dla nas. I na tym
    kończę. Reszta tej rozmowy to pierdolenie gościa który nie rozumie co pisze
    i co czyta.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII