  • Data: 2012-06-05 21:23:16
    Temat: Re: Octawia Skoda
    Od: "marcin" <m...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości

    Podwozie golf V o ile mi wiadomo (montowałem ogrzewanie i instrukcja
    montażu od golfa V pasowała). Natomiast buda jest chyba zerżnięta z
    któregoś paska, stał raz jeden obok na parkingu i różnił się paroma
    detalami, ale co to było to nie wiem, nie znam się.

    Masz 100% racji, turbiny spryskiwaczy i komputery serwa to jest to samo co w
    passacie. A co do budy, została zaprojektowana w tej samej linii przez to
    samo biuro projektowe.

    pzdr
    m :)