  • Data: 2012-06-06 10:36:43
    Temat: Re: Octawia Skoda
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Golf z potężnym bagażnikiem i niestety czuć to w środku. Z
    > przodu jest normalnie, ale z tyłu jest ciasno na nogi i
    > nisko.

    Jechałeś kiedyś czy tylko przypuszczasz? ;-)

    > Mając 185 cm wzrostu siedząc z tyłu uderzałem na wybojach
    > głową o dach.

    Mając 185 cm w wielu autach nawet z przodu byś walił głową w
    dach :-). I to bez wybojów...

    > Bagażnik spory, ale niezbyt dostępny.

    A to też jakaś niespodzianka. Może ktoś zapomniał otworzyć
    klapę? No fakt, próg załadunku może nie jest szczególnie
    niski, ale tam raczej nie wozi się palet :-).

    > Po zmianie Renault na Skodę odczujesz dużą różnicę w
    > portfelu i poznasz sporo nowych ludzi w kolejkach w
    > serwisach :-)

    To to już chyba z kosmosu wziąłeś. Daj Boże jeżdżę tym ponad
    200 kkm i do serwisu (prócz przeglądów) zaglądałem tylko z
    tulejami wahaczy ;-). Mam trzech znajomych z octaviami i też
    jakoś do serwisów nie jeżdżą, a śmigają naprawdę dużo.

    > Oktawia to najbardziej awaryjne auto jakie znam (a są u
    > mnie w rodzinie dwie)

    To albo ktoś nie umie używać auta, albo totalnie o nie nie
    dba. Nie robi przeglądów, nie wymienia niczego... No, chyba
    że kupili "prawie nówki nieśmigane od dziadka z
    fatherlandu"...

    > Psuje się głównie elektronika: otwieranie okien, zamek
    > centralny, silniczek nawiewu, wycieraczki a każdy taki
    > drobiazg to kilka stówek w serwisie.

    Teraz to chyba piszesz o renówce, a nie octavii :-). Bo to
    właśnie w lagunie mojej znajomej non stop padało coś
    elektronicznego, mimo że auto miało 3 lata...