  • Data: 2012-06-06 11:00:14
    Temat: Re: Octawia Skoda
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 6/5/2012 4:34 PM, Ergie wrote:

    > Dziwne. Ja dotad mialem tylko jedno auto z grupy VW (Seat) i to byly
    > najtansze czesci. Taniej jest chyba tylko do Poloneza. Ale fakt, ze
    > samochod byl stary, wiec moze do nowych jest gorzej.

    Dla przykładu ostatnia rzecz: przekaźnik centralnego zamka ryglujący
    bagażnik - w serwisie z wymianą zaśpiewali 400zł. Sam przekaźnik kosztował
    200zł. Taki sam bez logo VW kilkanaście zł, ale trzeba było się naszukać po
    kształcie bo nie było żadnych numerów. Jak się zepsuło otwieranie okna (nie
    wiem co dokładnie) to serwis też kilka stówek wziął za naprawę, nawiew
    kolejnych kilka stówek. W obu znanych mi oktawiach poadło coś w układzie
    paliwowym (jakaś elektronika ponoć standard w tych autach) w obu przypadkach
    oznaczało to lawetę i jeden dzień bez auta.

    Mamy też w rodzinie dwa seaty i z nimi nie było żadnych problemów z
    mechaniką ani elektryką, natomiast w środku po roku wszystko zaczęło
    trzeszczeć, a niektóre plastiki (chyba od temperatury) lekko się poodginały
    i pojawiły się szpary. Zanim mój ojciec nie kupił seata kilka lat temu nie
    wiedziałem dlaczego jest nazywany grzechotką. Teraz już wiem :-)

    Pozdrawiam
    Ergie