  • 1. Data: 2012-06-05 16:15:32
    Temat: Octawia Skoda
    Od: Janusz Janusz <j...@g...com>

    Chce kupić Oktawie pięcioletnia i nie wiem jaka tam podłoga jest,
    szwagier mówi że to golf, ale mi się wydaje że to passat jest. Jak się
    tym jeździ, wcześniej miałem Renault19 i różnice dużą odczuwam.

  • 2. Data: 2012-06-05 16:21:01
    Temat: Re: Octawia Skoda
    Od: "marcin" <m...@m...ru>

    Użytkownik "Janusz Janusz" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    Chce kupić Oktawie pięcioletnia i nie wiem jaka tam podłoga jest,
    szwagier mówi że to golf, ale mi się wydaje że to passat jest. Jak się
    tym jeździ, wcześniej miałem Renault19 i różnice dużą odczuwam.

    troll ? to jest golf, zresztą wpisz w gugla to sam zobaczysz

  • 3. Data: 2012-06-05 16:26:55
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Janusz Janusz

    > Chce kupić Oktawie pięcioletnia i nie wiem jaka tam podłoga jest,
    > szwagier mówi że to golf, ale mi się wydaje że to passat jest.

    To taki czeski Phaeton.

  • 4. Data: 2012-06-05 16:34:10
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Chce kupić Oktawie pięcioletnia i nie wiem jaka tam podłoga jest,
    > szwagier mówi że to golf, ale mi się wydaje że to passat jest. Jak się
    > tym jeździ, wcześniej miałem Renault19 i różnice dużą odczuwam.

    Golf z potężnym bagażnikiem i niestety czuć to w środku. Z przodu jest
    normalnie, ale z tyłu jest ciasno na nogi i nisko. Mając 185 cm wzrostu
    siedząc z tyłu uderzałem na wybojach głową o dach. Bagażnik spory, ale
    niezbyt dostępny.

    Po zmianie Renault na Skodę odczujesz dużą różnicę w portfelu i poznasz
    sporo nowych ludzi w kolejkach w serwisach :-)

    Oktawia to najbardziej awaryjne auto jakie znam (a są u mnie w rodzinie
    dwie) a niestety wiele (jeśli nie wszystkie) części ma wspólne w VW i ich
    ceny są z kosmosu.

    Psuje się głównie elektronika: otwieranie okien, zamek centralny, silniczek
    nawiewu, wycieraczki a każdy taki drobiazg to kilka stówek w serwisie.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 5. Data: 2012-06-05 16:44:53
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "marcin" <m...@m...ru> napisał w wiadomości
> [...]
    > szwagier mówi że to golf, ale mi się wydaje że to passat jest. Jak się
    > tym jeździ, wcześniej miałem Renault19 i różnice dużą odczuwam.

    nie powiadam Ci, mistrz Yoda jest to.

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, FJ1100N

  • 6. Data: 2012-06-05 17:08:28
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Ergie

    > Oktawia to najbardziej awaryjne auto jakie znam (a są u mnie w rodzinie
    > dwie) a niestety wiele (jeśli nie wszystkie) części ma wspólne w VW i
    > ich ceny są z kosmosu.

    A ja mam dokładnie odwrotne wrażenie -- to najbardziej bezawaryjne auto,
    jakie znam.

  • 7. Data: 2012-06-05 18:02:41
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 5 Cze, 16:34, "Ergie" <e...@s...pl> wrote:
    > Oktawia to najbardziej awaryjne auto jakie znam (a są u mnie w rodzinie
    > dwie) a niestety wiele (jeśli nie wszystkie) części ma wspólne w VW i ich
    > ceny są z kosmosu.

    Moja o tym nie wie, 2006, 212 kkm i nic nie padło poza wysprzęglikiem
    za 2 stówy, nawet sprzęgło i dwumasa jeszcze się trzyma :>

    L.

  • 8. Data: 2012-06-05 18:05:01
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 5 Cze, 16:15, Janusz Janusz <j...@g...com> wrote:
    > Chce kupić Oktawie pięcioletnia i nie wiem jaka tam podłoga jest,
    > szwagier mówi że to golf, ale mi się wydaje że to passat jest. Jak się
    > tym jeździ, wcześniej miałem Renault19 i różnice dużą odczuwam.

    Podwozie golf V o ile mi wiadomo (montowałem ogrzewanie i instrukcja
    montażu od golfa V pasowała). Natomiast buda jest chyba zerżnięta z
    któregoś paska, stał raz jeden obok na parkingu i różnił się paroma
    detalami, ale co to było to nie wiem, nie znam się.

    L.

  • 9. Data: 2012-06-05 21:23:16
    Od: "marcin" <m...@m...ru>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości

[...]

    Masz 100% racji, turbiny spryskiwaczy i komputery serwa to jest to samo co w
    passacie. A co do budy, została zaprojektowana w tej samej linii przez to
    samo biuro projektowe.

    pzdr
    m :)

  • 10. Data: 2012-06-06 10:21:59
    Od: Shadowchaser <s...@o...pl>

    On 6/5/2012 4:34 PM, Ergie wrote:
    > Oktawia to najbardziej awaryjne auto jakie znam (a są u mnie w rodzinie
    > dwie) a niestety wiele (jeśli nie wszystkie) części ma wspólne w VW i
    > ich ceny są z kosmosu.

    Dziwne. Ja dotad mialem tylko jedno auto z grupy VW (Seat) i to byly
    najtansze czesci. Taniej jest chyba tylko do Poloneza. Ale fakt, ze
    samochod byl stary, wiec moze do nowych jest gorzej.