  • Data: 2012-06-06 10:42:31
    Temat: Re: Octawia Skoda
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert_J" <d...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:

    > Mając 185 cm w wielu autach nawet z przodu byś walił głową w dach :-). I
    > to bez wybojów...

    A w jakich?
    Bo mi się jeszcze nie zdarzyło, a mam nieco więcej.
    No może w Maluchu....

    Z tyłu również, praktycznie tylko w Lancii Delta sprzed 25 lat mój syn o
    wzroście 185 (z włosami) nie był w stanie jechać normalnie, nawet Punto
    dawało radę.

    Chyba na zasadzie, że tych w Renault znasz już wszystkich z codziennych
    spotkań w ASO.

    > Teraz to chyba piszesz o renówce, a nie octavii :-).

    Dokładnie.
    Przy czym w Renault do tego psują się jeszcze silniki, tylne szyby,
    mocowania amortyzatorów, tylne belki.....
    A każdy taki drobiazg to GRUBE tysiące w serwisie.