  • Data: 2012-06-06 12:52:32
    Temat: Re: Octawia Skoda
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert_J" napisał w wiadomości grup

    > Jechałeś kiedyś czy tylko przypuszczasz? ;-)

    Jechałem i to nie raz i nie kilka km tylko setki.

    > Mając 185 cm w wielu autach nawet z przodu byś walił głową w dach :-). I
    > to bez wybojów...

    No i co z tego? Nie piszę o innych autach. Oktawia z tyłu ma tyle miejsca co
    ibiza, a znacznie mniej niż hyundai i20 czy Punto, o większych autach nawet
    nie wspominając. Z popularnych kompaktów to chyba tylko niektóre alfy mają
    tak nisko sufit z tyłu, ale alfy z założenia są dwuosobowe :-)

    > A to też jakaś niespodzianka. Może ktoś zapomniał otworzyć klapę? No fakt,
    > próg załadunku może nie jest szczególnie niski, ale tam raczej nie wozi
    > się palet :-).

    Włóż półtoralitrową butelkę wody do samego końca i ją wyciągnij to
    zrozumiesz o czy piszę. W oktawii bagażnik jest długi, a do tego jest
    szeroki zderzak, więc aby wyciągnąć rzeczy które są głęboko trzeba się
    nagimnastykować. Znacznie wygodniejszy jest bagażnik krótszy ale wyższy.

    > To to już chyba z kosmosu wziąłeś. Daj Boże jeżdżę tym ponad 200 kkm i do
    > serwisu (prócz przeglądów) zaglądałem tylko z tulejami wahaczy ;-). Mam
    > trzech znajomych z octaviami i też jakoś do serwisów nie jeżdżą, a śmigają
    > naprawdę dużo.

    Szczęściarz.

    > To albo ktoś nie umie używać auta, albo totalnie o nie nie dba. Nie robi
    > przeglądów, nie wymienia niczego... No, chyba że kupili "prawie nówki
    > nieśmigane od dziadka z fatherlandu"...

    Obie od nowości, obie diesel 1.9, obie serwisowane w ASO do końca gwarancji.
    Dwóch różnych kierowców 35 i 50-kilka lat.

    > Teraz to chyba piszesz o renówce, a nie octavii :-). Bo to właśnie w
    > lagunie mojej znajomej non stop padało coś elektronicznego, mimo że auto
    > miało 3 lata...

    A laguna to inna bajka. Znam dwóch posiadaczy i obaj sprzedali po pierwszym
    stanięciu na trasie, ale autor nie zmienia laguny, a uogólnianie typu "skoro
    laguna jest zła" to wszystkie renówy są złe jest bez sensu. Mieliśmy w
    firmie dwie służbowe meganki, obie zrobiły po 300kkm bez najmniejszego
    problemu, a używało ich kilkunastu nieszanujących kierowców.

    Pozdrawiam
    Ergie