eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOctavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skończony ... › Re: Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skończony ...
  • Data: 2011-05-01 13:58:22
    Temat: Re: Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skończony ...
    Od: <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Co do fotoradarów i przejazdów koło nich z dużo niższą prędkością niż
    > dozwolona... W Goczałkowicach stoi sobie taka skrzynka, jakiś czas przed
    > tą skrzynką, jak i przed innymi na tej trasie, jest postawiona 70'tka,
    > albo 80'tka, nie pamiętam, z tym że nieco dalej, lecz nadal przed
    > fotoradarem jest skrzyżowanie, a jako że to droga dwujezdniowa(dwa pasy
    > w jedną stronę) to tam można 100km/h mieć. Zawsze co tam jadę to wszyscy
    > zwalniają, a że żaden nie patrzy na znaki i nie wie jakie tam
    > ograniczenie(którego de facto nie ma), to zwalniają do 60km/h. No
> [...]

    Właśnie patrzą na znaki - nie ma ograniczenia predkości (jak slusznie
    prawisz, kiedys było), ale jest znak - uwaga fotoradar.
    I właśnie ten znak powoduje, że ludki zwalniają a nie zastanawiają się nad
    tym, jaka jest tam dopuszczalna prędkość.

    Podobnie jak Ty, niejednemu osiołkowi musiałem tłumaczyć, dlaczego może
    jechać swoją 100-ke.....

    Przemek