  • 31. Data: 2014-03-22 20:57:13
    Temat: Re: Obwodnica Poznania
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    dyskusyjnych:q...@4...ne
    t...

    > Jest.

    Chyba w niedzielę, albo w nocy.

  • 32. Data: 2014-03-23 13:39:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 22 Mar 2014 20:57:13 +0100, Cavallino napisał(a):
    > Chyba w niedzielę, albo w nocy.

    W piatkowe popoludnie. No dobra - zimowe.

    W nocy to i przez Poznan mozna w godzine.

    J.

  • 33. Data: 2014-03-23 20:33:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    .net...

    > W piatkowe popoludnie. No dobra - zimowe.
    >
    > W nocy to i przez Poznan mozna w godzine.

    Czy Tobie chodzi o drogę przez Gniezno z Wągrowca do Kórnika?
    I chcesz powiedzieć że po tych wiochach zrobiłeś średnią ponad 100 km/h?
    Kubeł zimnej głowy na głowę, albo zegarek do naprawy.

  • 34. Data: 2014-03-24 00:01:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 23 Mar 2014 20:33:07 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Czy Tobie chodzi o drogę przez Gniezno z Wągrowca do Kórnika?
    > I chcesz powiedzieć że po tych wiochach zrobiłeś średnią ponad 100 km/h?
    > Kubeł zimnej głowy na głowę, albo zegarek do naprawy.

    Kup sobie 15 letnie aut w stanie agonalnym, to nie bedziesz musial
    kapeluszniczyc po wiochach :-P

    Z malym skrotem kolo gniezna jest tylko 82km, z czego 25 po S5.
    Od wylotu z Wagrowca liczac.

    J.

  • 35. Data: 2014-03-24 16:59:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    et...

    > Kup sobie 15 letnie aut w stanie agonalnym, to nie bedziesz musial
    > kapeluszniczyc po wiochach :-P

    Miałem nawet 25 letnie, ale to nie powodowało że jeździłem 150 po wąskich
    wiejskich dróżkach.
    Realna prędkość średnia w Polsce to 80, po wioskach zazwyczaj dużo mniej.

    > Z malym skrotem kolo gniezna jest tylko 82km

    Znaczy jakim skrótem?

  • 36. Data: 2014-03-24 18:34:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    grup

    >Miałem nawet 25 letnie, ale to nie powodowało że jeździłem 150 po
    >wąskich wiejskich dróżkach.
    >Realna prędkość średnia w Polsce to 80, po wioskach zazwyczaj dużo
    >mniej.

    No i wlasnie - jak masz 30 km po S-ce w standardzie autostrady, a na
    reszcie osiagniesz 75, to w sam raz wychodzi godzina ... i tylko
    troche lekcewazac przepisy.

    >Znaczy jakim skrótem?

    Nie do samego Gniezna, tylko np przez Owieczki.

    J.

  • 37. Data: 2014-03-24 20:52:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Nie do samego Gniezna, tylko np przez Owieczki.

    Z Chodzieży to jest raptem 15 km mniej niż przez S11 (116 km vs 131), przy
    czym odcinek po trasach ekspresowych jest dwa razy krótszy (tak na oko), a
    dochodzi jazda po wiochach przez 3/4 trasy.
    Ergo - nie zdecydowałbym się na taką pseudooszczędność, zwłaszcza jeśli to
    miałby być wieczór czy późne popołudnie, to DK11 również w tą stronę nie
    bywa zakorkowana.

  • 38. Data: 2014-03-24 21:19:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    grup

> [...]
    >Ergo - nie zdecydowałbym się na taką pseudooszczędność, zwłaszcza
    >jeśli to miałby być wieczór czy późne popołudnie, to DK11 również w

    No ale widzisz - nie wiem jak tam z Chodziezy do Wagrowca i sam
    Wagrowiec w szczycie, ale wychodzilo na to ze w czasie gdy ja znajde
    sie w Kórniku, to Ty nie obiecujesz nawet dojechania do S11.

    Ja w Poznaniu rzadko bywam i moze zla droge wybieralem, ale wychodzilo
    mi na to ze
    a) dk11 przez Oborniki wolno sie jedzie, korka moze nie ma, ale wolno,
    b) miedzy kawalkami S11 wolno sie przejezdza, a pare miesiecy temu
    dodatkowo rozkopali jakas ulice w Rokietnicach i g* z mojego planu
    wyszlo - moze juz skonczyli,
    c) w Komornikach bedzie korek.

    J.

  • 39. Data: 2014-03-24 22:36:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > w szczycie, ale wychodzilo na to ze w czasie gdy ja znajde sie w Kórniku,
    > to Ty nie obiecujesz nawet dojechania do S11.

    Nie bzdurz, nie zestawiaj moich realistycznych i nie oderwanych od czasu
    ocen, ze swoimi mrzonkami.
    Dojechania po wiejskich drogach do Kórnika w tym czasie tym bardziej nie
    obiecuję, to już większa szansa jest dojechać via S11 w lepszym czasie.

    Odcinek Oborniki-Poznań korkuje się jak ludzie jadą do pracy, czyli rano, a
    nie wieczorem, wieczorem tam jest luzik.

    > Ja w Poznaniu rzadko bywam i moze zla droge wybieralem, ale wychodzilo mi
    > na to ze
    > a) dk11 przez Oborniki wolno sie jedzie, korka moze nie ma, ale wolno,

    Prawda.

    > b) miedzy kawalkami S11 wolno sie przejezdza, a pare miesiecy temu
    > dodatkowo rozkopali jakas ulice w Rokietnicach

    Rokietnicy jeśli już.

    > i g* z mojego planu wyszlo - moze juz skonczyli,

    Nie ta ulica to następna, whatever.

    > c) w Komornikach bedzie korek.

    Do Kórnika nie będzie.

  • 40. Data: 2014-03-25 08:03:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 24 Mar 2014 22:36:15 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Nie bzdurz, nie zestawiaj moich realistycznych i nie oderwanych od czasu
    > ocen, ze swoimi mrzonkami.

    Jesli twoje sa realne, to tym gorzej, bo moje tez :-)

    > Odcinek Oborniki-Poznań korkuje się jak ludzie jadą do pracy, czyli rano, a
    > nie wieczorem, wieczorem tam jest luzik.

    Ale jak sam piszesz - szybko nie jest.

    > Rokietnicy jeśli już.
    > Nie ta ulica to następna, whatever.

    Nastepna prowadzila tak, ze S11 ominalem.

    > Do Kórnika nie będzie.

    Tylko my chcemy jechac z polnocy na poludnie, a nie zachod-wschod :-)

    J.