  • 1. Data: 2014-03-18 11:07:49
    Temat: Donoście nam na piratów drogowych...
    Od: anacron <a...@a...pl>

    http://ddwloclawek.pl/pl/11_wiadomosci/11726_policja
    _do_kierowcow_donoscie_nam_na_piratow_drogowych.html

    "Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy uruchomiła specjalną skrzynkę
    poczty elektronicznej, na którą można wysyłać nagrania z wyczynami
    piratów drogowych. Funkcjonariusze chcą bohaterów filmów surowo karać."

    --
    anacron
    aba/

  • 2. Data: 2014-03-18 11:17:16
    Temat: Re: Donoście nam na piratów drogowych...
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > "Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy uruchomiła specjalną skrzynkę
    > poczty elektronicznej, na którą można wysyłać nagrania z wyczynami
    > piratów drogowych. Funkcjonariusze chcą bohaterów filmów surowo karać."

    No i zamiast zatrudniac nowych ludzi w policji to powinni zwolnić starych :)

  • 3. Data: 2014-03-18 11:18:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "anacron" napisał w wiadomości
> [...]
    >poczty elektronicznej, na którą można wysyłać nagrania z wyczynami
    >piratów drogowych. Funkcjonariusze chcą bohaterów filmów surowo

    I co - bedziesz dokumentowal funkcjonariuszy z Wloclawka ? :-)

    J.

  • 4. Data: 2014-03-18 11:20:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Tuesday, March 18, 2014, 11:18:15 AM, you wrote:

    > I co - bedziesz dokumentowal funkcjonariuszy z Wloclawka ? :-)

    No co Ty? Komendant by się obraził...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2014-03-18 12:37:36
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

[...]

    Aż mnie korci, by im podesłać parę fotek obrazujących łamiących przepisy
    policjantów.
    Ciekawe, czy będą równie surowi.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 6. Data: 2014-03-18 12:44:36
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 18.03.2014 12:37, WOJO pisze:
    > Aż mnie korci, by im podesłać parę fotek obrazujących łamiących przepisy
    > policjantów.
    > Ciekawe, czy będą równie surowi.

    O tym samym pomyślałem.

    --
    anacron
    aba/

  • 7. Data: 2014-03-18 12:56:11
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-03-18 12:44, anacron pisze:

    > O tym samym pomyślałem.

    Ależ - oczywiście!
    Podsyłać i monitorować postępowanie.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 8. Data: 2014-03-18 13:19:26
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > No co Ty? Komendant by się obraził...

    10/10 ;D

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 9. Data: 2014-03-18 14:00:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik WOJO s...@a...unknown.hehe ...

    > Aż mnie korci, by im podesłać parę fotek obrazujących łamiących przepisy
    > policjantów.
    > Ciekawe, czy będą równie surowi.
    > Pozdrawiam.

    A co cie powstrzymuje?

  • 10. Data: 2014-03-18 14:18:49
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    >A co cie powstrzymuje?
    Może lenistwo, a może organiczne obrzydzenie do donosicielstwa...
    Pozdrawiam.
    WOJO