  • 1. Data: 2014-03-18 11:13:19
    Temat: Renault Kangoo 2002
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    Cześć
    Może ktoś wie na 100% opony o jakim wymiarze powinno się zakładać do
    renault kangoo? Z różnych źródeł mam różne informacje :) Najbardziej
    prawdopodobne jest że 165/70 R14 i mniej więcej taki mam komplet zimowy.
    Ale letnie mam 175/65 R14. Nadadzą się?

    Przy okazji zapytam jak pompować na dwóch pasażerów i praktycznie pustą
    skrzynię? Na razie pompuję 2,4 przód, 2,8 tył.
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2014-03-18 11:25:08
    Temat: Re: Renault Kangoo 2002
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > prawdopodobne jest że 165/70 R14 i mniej więcej taki mam komplet zimowy.

    Mniej wiecej powiadasz.

    > Ale letnie mam 175/65 R14. Nadadzą się?

    Oczywiscie.
    Roznica jest 4mm , troszke zwiekszy ci sie V na predkosciomierzu.

    > Przy okazji zapytam jak pompować na dwóch pasażerów i praktycznie pustą
    > skrzynię? Na razie pompuję 2,4 przód, 2,8 tył.

    Zajrzyj do instrukcji ale cos sporo.

  • 3. Data: 2014-03-18 20:13:04
    Od: giecik <g...@S...pl>

    W dniu 2014-03-18 11:13, Jacek pisze:
    > Przy okazji zapytam jak pompować na dwóch pasażerów i praktycznie pustą
    > skrzynię? Na razie pompuję 2,4 przód, 2,8 tył.
    Wydaje mi się, że tyle to do załadowanego.
    Na 2 osoby to tak jak do normalnej osobowki: od 2 do 2,2 MAX

  • 4. Data: 2014-03-18 20:14:52
    Od: giecik <g...@S...pl>

    W dniu 2014-03-18 20:13, giecik pisze:
    > Wydaje mi się, że tyle to do załadowanego.
    > Na 2 osoby to tak jak do normalnej osobowki: od 2 do 2,2 MAX

    http://www.samochody.mojeauto.pl/renault/opony/renau
    lt_kangoo.html
    Znalazłem coś takiego ale ja i tak dałbym po 2,2

  • 5. Data: 2014-03-18 21:49:20
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 18 Mar 2014 20:14:52 +0100, giecik napisał(a):

    > http://www.samochody.mojeauto.pl/renault/opony/renau
    lt_kangoo.html
    Dzięki, przydatne.
    > Znalazłem coś takiego ale ja i tak dałbym po 2,2
    Hmmm.... :) Wolę wyższe ciśnienia póki jeżdżę po asfalcie. Przynajmniej
    mniejsze zużycie paliwa.

    --
    Jacek