    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Wed, 19 Jun 2013 17:15:17 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Obudowa z ALU a ochrona EMC (znowu)
    From: Stachu Chebel <s...@g...com>

    On 20 Cze, 00:08, Mario <m...@...pl> wrote:

    > Ale co ci się nie podoba - zbyt niskie poziomy dopuszczalne emisji, czy
    > zbyt wysokie poziomy przy badaniu odporności? Normy europejskie są dość
    > zbliżone do amerykańskich FCC.

    > Da się, ale do tego trzeba przysiąść i przyswoić trochę wiedzy. Można
    > też trwać w błogiej niewiedzy i innym zarzucać nieuctwo.
    > Skorzystałeś może z seminariów Wurtha?

    ===========

    Tak, masz rację, da się. I wcale nie trzeba do zrozumienia takich
    pierdulamentów przyswajać sobie dodatkowej wiedzy po 5-ciu latach
    studiów na Uczelni Technicznej w czasach, kiedy żeby na onej studiować
    trza było zdać egzaminy wstępne. W 90% owi "ustawodawcy" (średnia
    wieku - 30l, wykształcenie - licencjat, zawód - polityk) mieliby
    qrevskie problemy ze zdaniem matury mat-fiz na poziomie lat 70/80.

    Seminaria Wurtha? Nie , nie korzystałem, nawet googlał nie będę kto to
    taki.
    Domyślam się,że jest to gościu który ma gadane, i równie dobrze mógłby
    sprzedawać gary Zepptera, pierdzieląc że są energooszczędne,
    ekologiczne i takie tam srelemorele...

    XXI wiek!! Włącz se o zmroku dowolną TV!! Wrózki, wróżbici itd... A
    potem sruuu, na seminarium Wurtha..