  • Data: 2012-11-21 01:00:55
    Temat: Re: Obrona pracy inżynierskiej
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:k8fd75$2hdf$1@adenine.netfront.net...
    > Użytkownik "Anerys" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > juz, qurna, nie mają.... Za trudne było.

    Japierdolę, powierzchni trapezu nie mają, bo za trudne? Ja pierdolę, pardon
    le mot... Dobra, uciszam się, bo jeszcze jakiś kutas podchwyci i skasuje z
    podstawy programowej pole trójkąta, czy kwadratu, o prostokącie nie
    mówiąc...
    I wyjdzie z liceum z maturą gostek, co objętości walca nie policzy, bo za
    trudne. Gugla ma, wzory są, a dla niego kurwa, za trudne... ja pierdolę,
    pardon le mot...
    Sory, ale to nie przerywniki, tylko wyraz skrajnego niedowierzania... choć
    nie dziwię się, nawet, jakby urzędowo kazali wszystkim mówić po chińsku w
    dialekcie mandaryńskim...