  • Data: 2012-11-21 16:40:06
    Temat: Re: Obrona pracy inżynierskiej
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Luke" <l...@l...net> napisał w wiadomości
    news:50ac9b4c$0$26687$65785112@news.neostrada.pl...

    > Pojęcie FUNKCJI jest teraz dopiero w gimnazjum. Dziwisz się?

    Zaczynam się bać... Jeszcze trochę i... lekarz, co będzie mnie leczyć,
    budowlaniec, co wybuduje mój dom, architekt, co postawi most, piekarz, co
    wypiecze bułki, mechanior w fabryce, co wyprodukuje mój samochód,
    programista, co napisze program, itd, itp... Jeśli ich wiedza fachowa ma
    taka być, to ja... nie wiem, chyba czas spieprzać... ale to by było
    najłatwiejsze, narzekać i nic ku poprawie nie robić... Czy się dziwię...
    niestety, już nie... Po tym zwłaszcza, jak na szkoleniu elektrycznym
    "zagiąłem" wykładowcę prostym pytaniem w temacie przekładnika Ferrantiego
    "co będzie, jeśli żarówkę przypniemy tu-i-tu?"... Oczywiście wiedziałem, ale
    nie mogłem sobie odpuścić sprawdzenia, czy wykładowca wie, o czym mówi przy
    tablicy. Wyszło na to, że miał po prostu wyklepane na pamięć formułki i
    obrazki. Ale ja chciałem uczyć się rzeczywiście, by potem nie zrobić sobie
    krzywdy, ani innym... Musiałem więc wziąć poprawkę na to, co facet mówi,
    uwzględniając swoją już nabytą wiedzę, aby odfiltrować bzdury, które gadał.
    Egzamin zdałem z wynikiem bardzo dobrym. Pewnie dlatego, że jestem z natury
    nieufny do obcych.