  • Data: 2012-11-21 01:05:43
    Temat: Re: Obrona pracy inżynierskiej
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:k8fe32$n6r$1@node2.news.atman.pl...
    > Użytkownik "Kernel Panic" <n...@l...nope> napisał w wiadomości
    > [ciach]
    > Ja byłem na obronie pracy doktorskiej na Polibudzie warszawskiej.
    > Facet opracował metodę dokładnego pomiaru dużych odległości pomiędzy
    > wieżami triangulacyjnymi dalmierzem laserowym.
    > Brał pod uwagę siłę wiatru, wilgotność, temperaturę, ciśnienie itp, itd.
    > Wyszła mu dokładność poniżej 1 mm na kilometr.
    > Wtedy wstał jakiś magister i stwierdził: "ale przecież te wieże bujają się
    > na wietrze".
> [...]

    Wcale bym się nie zdziwił, jeśli by ten "zabujany" profesorek, czy magister
    jak piszesz, uwalił...
    Nie na darmo przysłowie "Uczył Marcin Marcina..." nie tylko się nie
    starzeje, ale wręcz, nabiera aktualności...
    Można odnieść wrażenie, że jak za średniowiecza... jeszcze trochę, a znów
    słonko zapylać będzie wokół ziemi, a twierdzących inaczej na stos...
    Za dużo wiesz, nie buńć taki mundry, mundżejszy od psora... tfu, magistra...
    No właśnie, magister chce doktora uwalić... o tempora, o mores...