  • Data: 2014-01-03 11:15:53
    Temat: Re: Obraz 1080p na 5 metrowym kablu VGA
    Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-03 10:16, DJ pisze:
    > Witam,
    >
    > Chodzi o po??czenie komputera z nowo zakupionym telewizorem LCD. Jeoeli
    > pod??cze te dwa urz?dzenia kablem VGA (tv ma wejoecie PC in D-Sub) o
    > standardowej d?ugooeci (oko?o 1 metr) to uzyskuje doskona?y, ostry obraz bez
    > zniekszta?cen w rozdzielczooeci Full HD.
    > Komputer jednak ma byae oddalony od TV o te 5 metrów, wiec moje pytanie brzmi
    > czy zakupiony 5-metrowy kabel VGA renomowanej firmy (np Vivanco
    > http://allegro.pl/kabelvga-vga-hd-d-sub-5m-plazma-la
    ptop-rzutnik-i3791458040.html )
    > pozwoli cieszyae sie tak? jakooeci? obrazu jak na wspomianym kablu 1m. W
    > ofercie w linku pisze o jakooeci HD a nie Full HD, dlatego zwracam sie z
    > uprzejm? prooeb? do szanownych grupowiczów zw?aszcza tych co mieli ju?
    > dooewiadczenia w tej materii.
    > Chcia?bym dodaae, ?e w Googlach znajduje informacje na ten temat sprzed
    > kilku lat i s? one bardzo pesymistyczne (obraz bez zniekszta?cen tylko do
    > 720p) ale jak wiadomo technika konstrukcji kabli idzie do przodu.
    > Z góry dzieki za odpowiedY.
    Zniekształcenia (rozmycie) przy sygnale analogowym VGA zawsze będą,
    pytanie tylko - w zależności od długości kabla, jego jakości, od jakości
    kart graficznej i samego telewizora - jak mocne, i czy dla ciebie
    akceptowalne. Dlatego, jeśli tylko jest taka możliwość, to warto przejść
    na DVI/HDMI, bo cena samego kabla podobna, a problematyczność znacznie
    mniejsza.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173