    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Obiecałem sobie...
    Date: Mon, 21 Jan 2013 20:24:16 +0100

    Hello J.F,

    > Siri ?

    Pomyliłes firmy. Całkiem co innego.

    > Pewnie by mi sie spodobalo ... ale co znaczy "ma juz" ?
    > Toz to program osobny powinien byc, dzialajacy na wszystkim.

    Niestety - od wersji 4.1 dopiero.

    > A moze nawet strona www.

    To bys dopiero narzekał na nadmiar przesyłanych danych do chmury...

    > Naciaganie na nowy, lepszy model ?

    Android jest bardzo młodym systemem...

    > A skad pewnosc ze wszystko podali ?

    Na tyle im pozwoliłe a polityka prywatności była już u nich
    prześwietlania wielokrotnie...

    > Tylko "Polska" ? Zadnych dokladniejszych ?

    Ale po co dokładniejsze? Lokalizacje dokładne osobno sa przechowywane
    tylko w odrębnej usłudze - Google Latittude.

    > A skad te trzy ?

    Z POI

    > A widzisz - nie chce ci sie adresow wpisac, wolisz oszukiwac :-)

    Mam ten sam adres domu i pracy - a system próbuje sam ustalić i
    głupieje w takiej sytuacji :)

    > Ale do tego to chyba inne narzedzia sluza ?

    Ale po co mam uzywac różnych narzedzi, skoro mam jedno?

    > P.S. Wlasnie klne na te "chatowe" sms ..

    Kwestia przyzwyczajenia.

    > A ch* wie czy swiadomie, sobie przypomnialem - Carierr IQ.

    "Po głębszej analizie problemu okazuje się, że dotyczy on jedynie
    amerykańskich sieci Verizon i Sprint. Oprogramowanie instalowane jest
    przez te sieci, Android sam w sobie nie zawiera takiego modułu."

    I na dokładke na pewno nie zbierano danych dostepowych do banków.

    > On wysylal co tam na ekranie kliknales :-)

    Nie wszystko.

    > Przez plik .cvs
    > vcs ? csv ? Bo cvs nie znam.

    A może csv - nie starałem się zapamietać.

    > A dwa pierwsze ... to nie takie latwe jak sie wydaje :-)

    Jasne, że niełatwe - nazwy pól sa inne.

    > Bo to zly system jest :-P

    Pacz pan!

    > A dajzesz spokoj, korzystam ale coraz gorsze to katalogowanie.
    > Niemal nie mozna dotrzec do starszych informacji, gdzies gina w
    > natloku ..

    Ale za to informacje uzyteczne sa na wierzchu... A jak jesteś stale
    zalogowany, to na podstawie historii wyszukiwania chmura pesonalizuje
    wyniki zgodnie z Twoimi poprzednimi wyborami. Bardzo przydatne.
    Na przykład jak szukam dziwnego ciągu liter i cyfr, to chmura juz sie
    nauczyłe, zeby PDFy podawać na tacy.

    > Wystarczy ze sprawdza z kim sie kontaktowales i tak po nitce do klebka
    > :-)

    Po raz kolejny - prywatnie nie zajmuję się polityką od 23 lat. A wtedy
    jeszcze Google nie było. Google przejeło niekompletne archiwa DejaNews
    i - jak sam zauważyłeś - cznia na stare dane :(

    > A przeciez mozna jeszcze sprawdzic kogo odwiedzales, z kim sie
    > najczesciej kontaktowales, a nawet zalegle mandaty za przekroczenie
    > predkosci ci wystawic :-P

    ;)

    --
    Best regards,